Fejleszd magad, mert az IT folyton változik

Szerezd meg az akár 650+ tanfolyamot és tanulj bárhol, bármikor, éves előfizetéssel!

Tovább a részletekre

Mi ajánljuk

Microsoft 365 - 02 - Customer Voice

Ismerkedj meg a Dynamics 365-ben található Customer Voice-szal! Ez tulajdonképpen egy "üzleti Forms", segítségével ügyfeleinktől kérhetünk visszajelzést a szolgáltatásunkkal kapcsolatban.

Részletek

Szeretnél képben lenni?

Iratkozz fel hírlevelünkre, ha értesülni szeretnél új tanfolyamainkról, eseményeinkről, akcióinkról!

Feliratkozom

Végre ebbe a témában egy gyakorlatban is használható tanfolyam. Kiválóan megfelelt ez a képzés számomra; abból a szempontból, hogy olyan elméleti és gyakorlati tudást adott, amit betudok építeni a cégem kommunikációjában és sokat számít, hogy lesz egy kidolgozott digitális kommunikációs stratégiája a cégnek és ráadásul ezt a kurzus alapján megtudom én csinálni, ahelyett, hogy százezreket fizetnék külső marketinges cégnek érte.

A kommunikációs stratégia kidolgozása (T360)
Róbert

Jól tematizáltan lépésről lépésre és lényegre törően mutatja be a Nagios alapjait. Ha üzemeltetéssel foglalkozol és még nincs valami már bevezetett monitorozó rendszered, akkor mindenképpen egy kötelező darab, beindítja a fantáziád! Nézem a következő tanfolyamot a témában! :)

Nagios - 01 - Alapok
Rudolf