Microsoft 365 - 02 - Customer Voice
Ismerkedj meg a Dynamics 365-ben található Customer Voice-szal! Ez tulajdonképpen egy "üzleti Forms", segítségével ügyfeleinktől kérhetünk visszajelzést a szolgáltatásunkkal kapcsolatban.
-
A felület felépítése, mire jó
Betekintés ingyen
- Projekt létrehozása, rendelkezésre álló sablonok
- Megrendelés kézbesítése sablon
- Időszakos ügyfélfelmérés sablon
- Visszajelzés helyszíni szolgáltatásról sablon
- Projektek menedzselése, felmérések létrehozása
- Felmérés létrehozása sablon nélkül
- Szakaszok alkalmazása a felmérésben
- Feltételek alkalmazása a kérdőívben
- Felmérés kiküldési lehetőségek, módok
- Jelentések a felemérésre adott válaszokról
- Jelentések exportálása Excelbe
- Elégedettségi mutatók
- Riasztások létrehozása
- Riasztások kezelése
Az oktatóról
Több mint tíz éve foglalkozik Office oktatással, számtalan nagyvállalati tréninget tartott már a témában, a NETAcademia számára összeállított pörgős tananyagai pedig rendkívül népszerűek az irodai informatika rejtelmeit megismerni vágyók körében.