Gondolatolvasás!
A NetAcademia, mint komoly intézmény kizárólag hivatásos jósnőkkel dolgozik együtt az ügyfelek gondolatainak kitalálásában

Kitaláljuk, hogy mi a gondod!
-
Nem látom a rendszerben, mikor jár le az előfizetésem.
A vezérlőpult menüpontban az összes tanfolyamon megjelenik, hogy meddig érhető el számodra.
-
Ki szeretném cserélni a bejelentkezési emailcímemet gipsz.jakab@gamil.com-ról kovacs.elemer@ceg.hu-ra
Csak rajta! A rendszer önkiszolgáló. A profilodban megteheted.
-
Megpróbáltam a jelszót lecserélni, de azt mondja, nincs ilyen felhasználó
Az meglehet. Csak az érvényes Ultimate-előfizetéssel rendelkezők emailcímet vittük át. A többieknek új regisztrációt kell csinálniuk.
-
Nekem minden tanfolyam fizetősnek látszik, pedig van előfizetésem
Ha bejelentkezel, a felső menüben megjelenik egy Vezérlőpult menüpont, arra kattintva eléred az előfizetéshez tartozó tanfolyamokat.
-
Átutalással szeretnék fizetni.
Az előfizetések értékesítését az amerikai NetAcademia Inc. végzi, és - amerikai módra - csak bankkártyás fizetést kezel. Átutalásos fizetés a hazai képviselet tud lebonyolítani, de a NetAcademia Inc.-vel kötött szerződésünk értelmében ehhez minimum két előfizetést kell vásárolni.