Témakörök

  1. 2
  2. 3
    • 3.1 Címszöveg elkészítése

    • 3.2 A címszöveg formázása

    • 3.3 A címszöveg háttér létrehozása

    • 3.4 A cím véglegesítése

    • 3.5 Menü háttér beállítása

    • 3.6 Panel elem létrehozása

    • 3.7 Az összetett Window prefab kialakítása

  3. 4
    • 4.1 Az első gomb elkészítése

    • 4.2 A gomb grafika beállítása

    • 4.3 A gomb szöveg formázása

    • 4.4 Navigációs gomb elkészítése

    • 4.5 Gombok pozicionálása layout komponens segítségével

    • 4.6 A beállítások képernyő véglegesítése

    • 4.7 Hibajavítás a Prefab hierarchiában

    • 4.8 Az alsó navigációs sáv kialakítása

  4. 5
    • 5.1 A projekt előkészítése animációk létrehozására

    • 5.2 Az ablak előtűnés animáció

    • 5.3 Gombnyomás animáció

  5. 6
    • 6.1 Új ablak létrehozása a meglévő elemekből

    • 6.2 Ismerkedés a Sliderrel

    • 6.3 Checkbox UI elem létrehozása

    • 6.4 A hangbeállítások képernyő véglegesítése

  6. 7
    • 7.1 Nehézség választó néhány kattintással

    • 7.2 A dropdown UI elem

    • 7.3 A dropdown testreszabása

    • 7.4 A lenyíló lista formázása

    • 7.5 A dropdown és a grafika képernyő véglegesítése

  7. 8
    • 8.1 Alap navigáció ablakok közt

    • 8.2 Animáció bevárás async metódusok segítségével

    • 8.3 Szkriptek hibajavítása, async megoldás átgondolása

    • 8.4 Navigáció kipróbálása, finomhangolás

    • 8.5 Az MV(CSILLAG) architektúra megvalósítása

    • 8.6 Generikus gombkezelés szkript

    • 8.7 A generikus szkript alkalmazása

    • 8.8 Menüben vissza gomb elkészítése

    • 8.9 A beállítások menü befejezése

  8. 9
    • 9.1 A projekt felkészítése a több jelenetre

    • 9.2 Az ablak cím testreszabása

    • 9.3 Főmenü gombok létrehozása

    • 9.4 A kilépés gomb bekötése

    • 9.5 A főmenü navigáció implementálása

    • 9.6 Navigáció a főmenübe

    • 9.7 A betöltés képernyő elkészítése

    • 9.8 A betöltő képernyő implementálása a jelenet navigációhoz

    • 9.9 A betöltés képernyő integrálása és tesztelése

    • 9.10 Projektfájlok rendszerezése

  9. 10
    • 10.1 A jelenet előkészítése a már meglévő UI elemek használatára

    • 10.2 A pontszám kijelző slider elkészítése

    • 10.3 A pontszám kijelző díszítése

    • 10.4 A pontszám kijelzés logika implementálása

    • 10.5 A felmerülő hibák javítása a kódban

    • 10.6 A szünet menü elkészítése

    • 10.7 Szünet menü logika implementálása

    • 10.8 Szünet menü gombok implementálása

    • 10.9 Az elkészült menü bekötése

    • 10.10 A játékmenet szüneteltetés implementálása

  10. 11
    • 11.1 A jelenet előkészítése

    • 11.2 A pontszám listaelem elkészítése

    • 11.3 Listaelem szövegek hozzáadása

    • 11.4 Ismerkedés a ScrollView UI elemmel

    • 11.5 A ScrollView használata dinamikus listákkal

    • 11.6 A ScrollView formázása

    • 11.7 A Game Over ablak elkészítése

    • 11.8 Az Input Field vezérlő megismerése

    • 11.9 Az Input Field formázása

    • 11.10 A Game Over ablak véglegesítése

  11. 12
    • 12.1 Fejezet_A Game Over ablak UI logika implementációja_A játék vége logika frissítése

    • 12.2 A Game Over ablak bekötése

    • 12.3 A UI és a játékbeli Time Scale függetlenítése

    • 12.4 A Game Over ablak logika implementálása

    • 12.5 Az elkészült Game Over ablak logika integrálása a játékba

    • 12.6 Game Over ablak hibakeresés

    • 12.7 Navigáció a főmenübe

  12. 13
    • 13.1 Fejezet_A high score rendszer megvalósítása_Alap adat és menedzser osztályok létrehozása

    • 13.2 Pontszámok betöltése a Json.NET könyvtár segítségével

    • 13.3 Pontszám mentés logika

    • 13.4 Pontszám listaelem implementálása

    • 13.5 A pontszám lista implementációja

    • 13.6 A hiányzó menü navigációk megvalósítása

    • 13.7 Listakezelés kitekintés: az EnhancedScroller asset bemutatása

  13. 14
    • 14.1 Az implementáció átgondolása

    • 14.2 A beállítások modell osztály létrehozása

    • 14.3 A beállítások betöltése és mentése

    • 14.4 A beállítíások mentésének kezelése

    • 14.5 A dropdown adatkötés implementálása

    • 14.6 A slider adatkötés megvalosítása

    • 14.7 Az egyszerű toggle adatkötés implementáció

    • 14.8 Az összetett toggle groupok kezelése

    • 14.9 A toggle group implementáció kiegészítése

    • 14.10 Az első modell-vezérlő adatkötés implementálása

    • 14.11 A vezérlők bekötése a grafika és a hang beállítások képernyőn

    • 14.12 A nehézség választó toggle group adatkötés megvalósítása

    • 14.13 Hangbeállítások érvényesítése a játékban

    • 14.14 A játék nehézség implementálása

    • 14.15 A grafikai beállítások bekötése

    • 14.16 Hibakeresés(KETTŐSPONT) szkript futtatási sorrend definiálása

  14. 15
    • 15.1 A lokalizáció megvalósításának alapkoncepciója

    • 15.2 Lokalizációs fájlok létrehozása

    • 15.3 Lokalizációs fájl betöltés logika

    • 15.4 A lokalizációs szöveg összekötése a nézettel

    • 15.5 A lokalizációs megoldás integrálása a játékba

    • 15.6 Lokalizáció a gyakorlatban(KETTŐSPONT) I2 Localization asset

  15. 16
    • 16.1 Fejezet_UI optimalizáció_Hogyan és mit optimalizáljunk egy UI-on(KÉRDŐJEL)

    • 16.2 UI kirajzolás elemzése a Frame Debugger segítségével

    • 16.3 Sprite atlas készítése a UI-hoz

  16. 17
    • 17.1 Összefoglalás_Végszó

  17. 18
    • Unity UI Tesztkérdések

Oktató

  • Ádám Fülöp

    Fülöp Ádám

    GlovEye alapító/játékfejlesztő

    A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem mérnökinformatikus mesterszakos hallgatója vagyok, a GlovEye projekt vezetője és szoftverfejlesztője. Az innováció iránti érdeklődésem végig jelen volt egyetemi éveim alatt: értem el sikereket bankkártyák használatát biztonságosabbá tévő banki innovációval, megálmodtam egy innovatív, kiterjesztett valóságot alkalmazó marketingeszközt, továbbá újszerű élményt nyújtó videojátékokat fejlesztettem.