Bevezetés az objektumorientált világba: a SNAKE projekt (classic)
10.499
Ft/hó*

*egy összegben fizetendő 125.988 Ft/év

Tovább a vásárlásra
10.499
Ft/hó*

Szerezd meg ezt és több száz másik tananyagot, NETAcademia Standard előfizetéssel!

Tovább a vásárlásra

*egy összegben fizetendő 125.988 Ft/év

  • 30 napos pénzvisszafizetési garancia
  • Korlátlan elérés, akárhonnan, akármikor
  • Tanulj első kézből a területükön elismert szakemberektől!l

Bevezetés az objektumorientált világba: a SNAKE projekt (classic)

Nagyobb feladatba vágunk: egy klasszikus játékot implementálunk, a kígyót. Ennek a fejében ülve kormányozhatunk, és a felbukkanó ételeket megehetjük, attól nő a pontszám és a kígyó hossza is.

0
(0)
9,5 óra
Közepes

  • Figyelem! Ez egy "classic" tanfolyam!
  • 01_Vágjunk bele! Kialakítás, létrehozás 1
  • 02_Vágjunk bele! Kialakítás, létrehozás 2
  • 03_Vágjunk bele! Kialakítás, létrehozás 3
  • 04_Vágjunk bele! Kialakítás, létrehozás 4
  • 05_Vágjunk bele! Kialakítás, létrehozás 5
  • 06_Vágjunk bele! Kialakítás, létrehozás 6
  • 07_Vágjunk bele! Kialakítás, létrehozás 7
  • 08_Vágjunk bele! Kialakítás, létrehozás 8
  • 09_Vágjunk bele! Kialakítás, létrehozás 9
  • 10_Vágjunk bele! Kialakítás, létrehozás 10
  • 11_Kezdőkép, étel megjelenítés, irányítás 1
  • 12_Kezdőkép, étel megjelenítés, irányítás 2
  • 13_Kezdőkép, étel megjelenítés, irányítás 3
  • 14_Kezdőkép, étel megjelenítés, irányítás 4
  • 15_Kezdőkép, étel megjelenítés, irányítás 5
  • 16_Kezdőkép, étel megjelenítés, irányítás 6
  • 17_Kezdőkép, étel megjelenítés, irányítás 7
  • 18_Kezdőkép, étel megjelenítés, irányítás 8
  • 19_Statikus osztályok, párhuzamos játék és megjelenítés 1
  • 20_Statikus osztályok, párhuzamos játék és megjelenítés 2
  • 21_Statikus osztályok, párhuzamos játék és megjelenítés 3
  • 22_Statikus osztályok, párhuzamos játék és megjelenítés 4
  • 23_Statikus osztályok, párhuzamos játék és megjelenítés 5
  • 24_Statikus osztályok, párhuzamos játék és megjelenítés 6
  • 25_Statikus osztályok, párhuzamos játék és megjelenítés 7
  • 26_Statikus osztályok, párhuzamos játék és megjelenítés 8
  • 27_Statikus osztályok, párhuzamos játék és megjelenítés 9
  • 28_Statikus osztályok, párhuzamos játék és megjelenítés 10
  • 29_Statikus osztályok, párhuzamos játék és megjelenítés 11
  • Forráskód
  • Tesztkérdések

Az oktatóról

Plesz Gábor
C#/.NET

Full-stack C# fejlesztő vagyok, idén már 30 éves tervezési, fejlesztési, adatbázis, devop és üzemeltetési tapasztalattal, erős matematikai alapokkal. Elsősorban Windows környezetben dolgoztam, de az utóbbi néhány évben előfordult, hogy több platform (Linux/Raspberry PI/Android/iOS) szolgáltatásait integrálom. Mivel minden nap kódolok, minden érdekel, ami a fejlesztéshez kapcsolódik, akár egyszerűbbé teszi életünket, akár valami "jövős" dolog.