A vállalati weboldalról (T360)
A tananyag bemutatja a webfejlesztés teljes folyamatát. Megismerkedünk új weboldal létrehozásának lépéseivel, a keresőoptimalizálás fontosságával, a domain és tárhely kiválasztásával. A képzés kitér a technológiai tartalmi döntésekre, a designra is.
- 1. A webfejlesztés folyamata
- 2. Új weboldal létrehozása
- 3. Keresőoptimalizálás
- 4. A megfelelő domain és tárhely kiválasztása
- 5. Technológiát és funkcionalitást érintő kérdések
- 6. Tartalmi kérdések és struktúra
- 7. A weboldal szövegének előállítása
- 8. Képanyagok és videók az oldalon
- 9. Webdesign kérdések
- 10. Nagyvállalati, egyedi vagy CMS alapú fejlesztés
- 11. Reszponzivitás mobil eszközökre
- 12. Tesztelés és élesítés
- 13. A konverziók
- 14. Ideális landing oldal
- 15. Vizuális trükkök konverzió optimalizáláshoz
- 16. Komplex
- 17. Forgalomterelés a weboldalra
- 18. Mit mutat a Google Analytics?
- 19. Mit mutat a Search Console?
- 20. Blogírás
- 21. Karbantartás és frissítés
- 22. Mi okozhatja egy webfejlesztési projekt bukását?
Az oktatóról
Zsófi a Budapesti Corvinus Egyetem elvégzése után különböző Média, Social Media és Google Ads ügynökségeknél dolgozott, ahol nagyszerű mentorok mellett tanult bele a szakmába, és szerzett új kapcsolatokat. Utóbbiak közé tartozik férje, Péter megismerése is, akivel 2015 januárjában megalapították saját ügynökségüket, Doppio Creative néven. Dinamikusan növekvő cégét immáron több, mint 6 éve vezeti sikerrel. Szabad idejében lelkesen utazik, és gyűjti a pecséteket a hazai Kéktúra útvonalán.