Tananyag

  1. 1
    • Random generálás

    • Singleton pattern a random generátorhoz

    • Random generátor implementációja

    • Random generátor használata

    • Játékentitás kezelő rendszerek áttekintés

    • Game object implementáció

    • Mozgató komponens inicializáció

    • Mozgató komponens funkcionalitás

    • Mozgató komponens bekötése

    • Beviteli komponens implementáció

    • Beviteli komponens bekötése

    • Kirajzoló komponens implementáció

    • Játék objektum kezelő

    • Játék objektum kezelő játékmotorba kötése

    • Játékmotor refaktor

    • Játékos kirajzolása

    • Játékos mozgatása

    • Játékos mozgatásának javítása

  2. 2
    • Mozgató motor

    • Mozgató motor pálya kezelése

    • Pálya kirajzolás refactor

    • Pálya körvonalának kirajzolása

    • Rendering engine inicializálás

    • Rendering engine inicializálás

    • Mozgató motor javítása

    • Szörny objektum

    • Szörny objektum létrehozása

    • Szörny objektum kirajzolása

    • Objektumok színes kirajzolása

    • Objektumok mozgatása

    • Forráskód

Értékelések

Oktató

  • Levente Nádai

    Nádai Levente

    Szoftverfejlesztő, oktató

    Az állandó munkahely mellett mindig volt valamilyen vállalkozásom, saját cégem. Az itt végzett feladatok kapcsán ismerkedtem meg először a Python nyelvvel, majd kerültem közelebb az IoT világhoz. Több teljesített megrendelés, verseny és hobby projekt közben szedtem magamra Raspberry PI programozásával kapcsolatos tudást. Manapság full-stack fejlesztőként- és technológiai vezetőként Javascript/React frontend, Python web backend, C++ core stacken dolgozom saját vállalkozásban, emellett C++ és Python nyelveket oktatok kezdőtől a haladó szintig.