C++ Dungeon Crawler 3. rész - Játékentitás kezelő rendszer
10.499
Ft/hó*

*egy összegben fizetendő 125.988 Ft/év

Tovább a vásárlásra
10.499
Ft/hó*

Szerezd meg ezt és több száz másik tananyagot, NETAcademia Standard előfizetéssel!

Tovább a vásárlásra

*egy összegben fizetendő 125.988 Ft/év

  • 30 napos pénzvisszafizetési garancia
  • Korlátlan elérés, akárhonnan, akármikor
  • Tanulj első kézből a területükön elismert szakemberektől

C++ Dungeon Crawler 3. rész - Játékentitás kezelő rendszer

A tananyag a játékentitás kezelő rendszert járja körül: létrehozzuk a karakterünket, megtanítjuk mozogni és a katakombák falain belül maradni, nem mellesleg életre hívjuk a random módon izgő-mozgó zombikat.

0
(0)
2,5 óra
Közepes

  • Random generálás
  • Singleton pattern a random generátorhoz
  • Random generátor implementációja
  • Random generátor használata
  • Játékentitás kezelő rendszerek áttekintés
  • Game object implementáció
  • Mozgató komponens inicializáció
  • Mozgató komponens funkcionalitás
  • Mozgató komponens bekötése
  • Beviteli komponens implementáció
  • Beviteli komponens bekötése
  • Kirajzoló komponens implementáció
  • Játék objektum kezelő
  • Játék objektum kezelő játékmotorba kötése
  • Játékmotor refaktor
  • Játékos kirajzolása
  • Játékos mozgatása
  • Játékos mozgatásának javítása

  • Mozgató motor
  • Mozgató motor pálya kezelése
  • Pálya kirajzolás refactor
  • Pálya körvonalának kirajzolása
  • Rendering engine inicializálás
  • Rendering engine inicializálás
  • Mozgató motor javítása
  • Szörny objektum
  • Szörny objektum létrehozása
  • Szörny objektum kirajzolása
  • Objektumok színes kirajzolása
  • Objektumok mozgatása
  • Forráskód

Az oktatóról

Nádai Levente
Szoftverfejlesztő, oktató

Az állandó munkahely mellett mindig volt valamilyen vállalkozásom, saját cégem. Az itt végzett feladatok kapcsán ismerkedtem meg először a Python nyelvvel, majd kerültem közelebb az IoT világhoz. Több teljesített megrendelés, verseny és hobby projekt közben szedtem magamra Raspberry PI programozásával kapcsolatos tudást. Manapság full-stack fejlesztőként- és technológiai vezetőként Javascript/React frontend, Python web backend, C++ core stacken dolgozom saját vállalkozásban, emellett C++ és Python nyelveket oktatok kezdőtől a haladó szintig.