C++ Dungeon Crawler 3. rész - Játékentitás kezelő rendszer
A tananyag a játékentitás kezelő rendszert járja körül: létrehozzuk a karakterünket, megtanítjuk mozogni és a katakombák falain belül maradni, nem mellesleg életre hívjuk a random módon izgő-mozgó zombikat.
- Random generálás
- Singleton pattern a random generátorhoz
- Random generátor implementációja
- Random generátor használata
- Játékentitás kezelő rendszerek áttekintés
- Game object implementáció
- Mozgató komponens inicializáció
- Mozgató komponens funkcionalitás
- Mozgató komponens bekötése
- Beviteli komponens implementáció
- Beviteli komponens bekötése
- Kirajzoló komponens implementáció
- Játék objektum kezelő
- Játék objektum kezelő játékmotorba kötése
- Játékmotor refaktor
- Játékos kirajzolása
- Játékos mozgatása
- Játékos mozgatásának javítása
- Mozgató motor
- Mozgató motor pálya kezelése
- Pálya kirajzolás refactor
- Pálya körvonalának kirajzolása
- Rendering engine inicializálás
- Rendering engine inicializálás
- Mozgató motor javítása
- Szörny objektum
- Szörny objektum létrehozása
- Szörny objektum kirajzolása
- Objektumok színes kirajzolása
- Objektumok mozgatása
- Forráskód
Az oktatóról
Az állandó munkahely mellett mindig volt valamilyen vállalkozásom, saját cégem. Az itt végzett feladatok kapcsán ismerkedtem meg először a Python nyelvvel, majd kerültem közelebb az IoT világhoz. Több teljesített megrendelés, verseny és hobby projekt közben szedtem magamra Raspberry PI programozásával kapcsolatos tudást. Manapság full-stack fejlesztőként- és technológiai vezetőként Javascript/React frontend, Python web backend, C++ core stacken dolgozom saját vállalkozásban, emellett C++ és Python nyelveket oktatok kezdőtől a haladó szintig.