Chatbot tanulási útvonal

A Chatbot-tanfolyamsorozat a ManyChat online chatbotépítő rendszert használja különböző chatbot-rendszerek létrehozására a legegyszerűbb termékbemutató chatbottól egy komplett vevői hűségprogramot, hűségpontgyűjtést megvalósító álom-chatbotig.
Itt az ideje, hogy chatbotoljunk, hisz elkészült teljes Chatbot tanulási útvonalunk, mely a ManyChat megoldására épül.

Előfizetek

1. Az első ChatBotom

Az első képzés “Az első chatbotom” címet kapta, és teljesen nulláról indul, megfelelve annak az elvünknek, hogy a Zinformatika mindenkié, azé is, akié egyelőre nem. Ezen a tanfolyamon a ManyChat regisztrációjától indulunk, megcsináljuk a Facebook-integrációt, és egy, a felhasználói chatkérdésekre ügyesen válaszolgató működő chatbottal fejezzük be a kalandot.

2. Szegmentáló és vásárlási döntést segítő chatbot készítése

A második képzés az elsőre épül, a ManyChat további lehetőségeit tárja fel. Címe: “Szegmentáló és vásárlási döntést segítő chatbot készítése”. Ez a chatbot már komolyabb társalgási útvonalakon, úgynevezett Flow-kon vezeti végig a felhasználókat. Emellett itt már a felhasználók bekategorizálására, szegmentálására is sor kerül. Van le- és feliratkozás, elágazások, adatbázisok tartalmának felhasználása és sok minden nyalánkság.

3. Haladó chatbot komplex rendelésfelvétellel

A harmadik tanfolyam során egy étteremben vagyunk. A továbbfejlesztett chatbot már megrendeléseket is felvesz, összesít, kuponokkal dolgozik. Pizzát (különböző feltétekkel) és italokat lehet tőle rendelni : kész kis pincér! Ennek a tanfolyamnak a címe ennek megfelelően “Haladó chatbot komplex rendelésfelvétellel”

4. Chatbot - hűségprogram

A negyedik Chatbot-tanfolyamon komoly interakcióval, külső komponensek meghívásával, felhasználókezeléssel, QR-kóddal egybegyúrt pontszámgyűjtő és ajándékot adó hűségprogramot készítünk el ManyChat segítségével egy kávézó számára. A tanfolyam címe: “Chatbot - hűségprogram”