Tudnivalók a tanfolyamról
...avagy a mögöttes sztori
Itt az ideje, hogy chatbotoljunk, hisz elkészült teljes Chatbot tanulási útvonalunk, mely a ManyChat megoldására épül. Váraljai Attila oktatónk nagyot alkotott, íme:
- Az első képzés “Az első chatbotom” címet kapta, és teljesen nulláról indul, megfelelve annak az elvünknek, hogy a Zinformatika mindenkié, azé is, akié egyelőre nem. Ezen a tanfolyamon a ManyChat regisztrációjától indulunk, megcsináljuk a Facebook-integrációt, és egy, a felhasználói chatkérdésekre ügyesen válaszolgató működő chatbottal fejezzük be a kalandot.
- A második képzés az elsőre épül, a ManyChat további lehetőségeit tárja fel. Címe: “Szegmentáló és vásárlási döntést segítő chatbot készítése”. Ez a chatbot már komolyabb társalgási útvonalakon, úgynevezett Flow-kon vezeti végig a felhasználókat. Emellett itt már a felhasználók bekategorizálására, szegmentálására is sor kerül. Van le- és feliratkozás, elágazások, adatbázisok tartalmának felhasználása és sok minden nyalánkság.
- A harmadik tanfolyam során egy étteremben vagyunk. A továbbfejlesztett chatbot már megrendeléseket is felvesz, összesít, kuponokkal dolgozik. Pizzát (különböző feltétekkel) és italokat lehet tőle rendelni : kész kis pincér! Ennek a tanfolyamnak a címe ennek megfelelően “Haladó chatbot komplex rendelésfelvétellel”
- A negyedik Chatbot-tanfolyamon komoly interakcióval, külső komponensek meghívásával, felhasználókezeléssel, QR-kóddal egybegyúrt pontszámgyűjtő és ajándékot adó hűségprogramot készítünk el ManyChat segítségével egy kávézó számára. A tanfolyam címe: “Chatbot - hűségprogram”
A Chatbot-tanfolyamsorozat minden eleméhez tesztkérdéssor tartozik, amivel önállóan kiértékelheti mindenki a tudását, és ha átmegy a teszten, egy-egy NetAcademia-tanúsítványt kap a sikeres teljesítésért. De ez csak totó. Az igazi slusszpoén a gyakorlati példamegoldáson alapuló szóbeli, bizottság előtti vizsga, mert aki ezt is teljesíti, nemzetközi érvényű NetAcademia Bizonyítványt kap Chatbotkészítési tudásáról!
Oktató
-
Váraljai Attila
OnlineStratéga - 2019 alapító és vezető fejlesztő
16 éve léptem be az online marketing világába, ezalatt szinte az összes ígéretes eszközt teszteltem és értékesítettem az “OnlineStratéga - 2019” projektemben. Az utolsó nagy váltás a 2016-os Messenger chatbot-nyitáshoz kötődik. A kezdetektől láttam, hogy ez több, mint az eddigi megszokott online eszközök. Ma az egyik piacvezető chatbot hostingrendszerrel, a Manychattel dolgozom. Az év elejétől “Hivatalos Ügynökségi Partner” státuszt értem el, így tevőlegesen is lehetőségem van részt venni a fejlesztési konzultációkon. A kurzussal és chatbotépítéssel kapcsolatos bármilyen kérdéssel keress bátran!