10.499
Ft/hó*

*Egy összegben fizetendő 125.988 Ft/év

Tovább a vásárlásra
10.499
Ft/hó*

Szerezd meg ezt és több száz másik tananyagot, NETAcademia Standard előfizetéssel!

Tovább a vásárlásra

*Egy összegben fizetendő 125.988 Ft/év

  • 30 napos pénzvisszafizetési garancia
  • Korlátlan elérés, akárhonnan, akármikor
  • Tanulj első kézből a területükön elismert szakemberektől

2. Szegmentáló és vásárlási döntést segítő chatbot készítése

Ezen a tanfolyamon lépésről lépésre végikövethetjük, hogyan készül el egy komplex chatbot, amely nemcsak udvariasan válaszolgat az érdeklődők kérdéseire, hanem szegmentálja őket több szempont szerint, valamint vásárlási döntésüket is segíti.

0
(0)
1,5 óra
Kezdő

  • 2.1 A Welcome Message alapelvei és létrehozása
  • 2.2 Képgaléria létrehozása és feltölése bot-változókkal
  • 2.3 Felhasználószegmentáló marketingváltozók létrehozása
  • 2.4 Szegmentálóváltozók feltöltése a teljes termékcsaládra
  • 2.5 Flow-k létrehozása termékválasztáshoz
  • 2.6 A termékválasztás felparaméterezése egyedi marketingváltozókkal
  • 2.7 A teljes Wlecome-üzenet összekapcsolása
  • 2.8 Felhasználó szegmentálása a vásárlási határidő alapján
  • 2.9 Felhasználó szegmentálása termékismeret alaján
  • 2.10 A termékismeret-alapú szegmentálás felparaméterezése
  • 2.11 Felhasználók szegmentálása árkategória alapján
  • 2.12 Felhasználószegmentálást kiegészítő egyedi változók
  • 2.13 Felhasználó feliratása a releváns sorozatra
  • 2.14 A szegmentáló Flow összekapcsolása a Welcome-üzenettel

  • 3.1 Sequence létrehozása és összekapcsolása a szegmentáló Flow megfelelő pontjaival
  • 3.2 A teljes Welcome msg tesztje
  • 3.3 A Sequence alapvető tulajdonságai és működési elve
  • 3.4 A Sequence kezelőszervei és beállítási lehetőségei
  • 3.5 A kiértékelőmodul szemlélete
  • 3.6 A kiértékelőmodul beállításai
  • 3.7 A kiértékelőmodul beillesztése a szegmentáló Flowba
  • 3.8 A Sequence első üzenetének felépítése a kiértékelőmodul alapján
  • 3.9 A Sequence második üzenetének létrehozása és beállításai
  • 3.10 Hogyan teszteljük a Sequenceket?
  • 3.11 A teljes Flow és kiértékelőmátrix létrehozásának terve és lépései

  • 4.1 Keywordök kiegészítése a létrehozott Flow-kalapján
  • 4.2 A Default Reply elve és létrehozása
  • 4.3 A Livechat funkció használata
  • 4.4 A Main menü létrehozása
  • 4.5 A kész chatbot promotálása

  • Tesztkérdések

Az oktatóról

Váraljai Attila
OnlineStratéga - 2019 alapító és vezető fejlesztő

16 éve léptem be az online marketing világába, ezalatt szinte az összes ígéretes eszközt teszteltem és értékesítettem az “OnlineStratéga - 2019” projektemben.

 Az utolsó nagy váltás a 2016-os Messenger chatbot-nyitáshoz kötődik. A kezdetektől láttam, hogy ez több, mint az eddigi megszokott online eszközök. 

Ma az egyik piacvezető chatbot hostingrendszerrel, a Manychattel dolgozom. Az év elejétől “Hivatalos Ügynökségi Partner” státuszt értem el, így tevőlegesen is lehetőségem van részt venni a fejlesztési konzultációkon.
 A kurzussal és chatbotépítéssel kapcsolatos bármilyen kérdéssel keress bátran!