Témakörök

  1. 1
  2. 2
    • 2.1 A Welcome Message alapelvei és létrehozása

    • 2.2 Képgaléria létrehozása és feltölése bot-változókkal

    • 2.3 Felhasználószegmentáló marketingváltozók létrehozása

    • 2.4 Szegmentálóváltozók feltöltése a teljes termékcsaládra

    • 2.5 Flow-k létrehozása termékválasztáshoz

    • 2.6 A termékválasztás felparaméterezése egyedi marketingváltozókkal

    • 2.7 A teljes Wlecome-üzenet összekapcsolása

    • 2.8 Felhasználó szegmentálása a vásárlási határidő alapján

    • 2.9 Felhasználó szegmentálása termékismeret alaján

    • 2.10 A termékismeret-alapú szegmentálás felparaméterezése

    • 2.11 Felhasználók szegmentálása árkategória alapján

    • 2.12 Felhasználószegmentálást kiegészítő egyedi változók

    • 2.13 Felhasználó feliratása a releváns sorozatra

    • 2.14 A szegmentáló Flow összekapcsolása a Welcome-üzenettel

  3. 3
    • 3.1 Sequence létrehozása és összekapcsolása a szegmentáló Flow megfelelő pontjaival

    • 3.2 A teljes Welcome msg tesztje

    • 3.3 A Sequence alapvető tulajdonságai és működési elve

    • 3.4 A Sequence kezelőszervei és beállítási lehetőségei

    • 3.5 A kiértékelőmodul szemlélete

    • 3.6 A kiértékelőmodul beállításai

    • 3.7 A kiértékelőmodul beillesztése a szegmentáló Flowba

    • 3.8 A Sequence első üzenetének felépítése a kiértékelőmodul alapján

    • 3.9 A Sequence második üzenetének létrehozása és beállításai

    • 3.10 Hogyan teszteljük a Sequenceket?

    • 3.11 A teljes Flow és kiértékelőmátrix létrehozásának terve és lépései

  4. 4
    • 4.1 Keywordök kiegészítése a létrehozott Flow-kalapján

    • 4.2 A Default Reply elve és létrehozása

    • 4.3 A Livechat funkció használata

    • 4.4 A Main menü létrehozása

    • 4.5 A kész chatbot promotálása

  5. 5
    • Tesztkérdések

Oktató

  • Attila Váraljai

    Váraljai Attila

    OnlineStratéga - 2019 alapító és vezető fejlesztő

    16 éve léptem be az online marketing világába, ezalatt szinte az összes ígéretes eszközt teszteltem és értékesítettem az “OnlineStratéga - 2019” projektemben.

 Az utolsó nagy váltás a 2016-os Messenger chatbot-nyitáshoz kötődik. A kezdetektől láttam, hogy ez több, mint az eddigi megszokott online eszközök. 

Ma az egyik piacvezető chatbot hostingrendszerrel, a Manychattel dolgozom. Az év elejétől “Hivatalos Ügynökségi Partner” státuszt értem el, így tevőlegesen is lehetőségem van részt venni a fejlesztési konzultációkon.
 A kurzussal és chatbotépítéssel kapcsolatos bármilyen kérdéssel keress bátran!