Cégünk helyzetének elemzése az online térben (T360)
A tananyag bemutatja, hogyan lehet elemezni vállalatod online lábnyomát. Megismerheted a weboldal műszaki, tartalmi és forgalmi szempontú vizsgálatát, a konverziós folyamatok és felhasználói élmény elemzésével.
- Bevezetés a céges online kommunikációba
- Adminisztráció és adminok, jelszavak
- Google cégem
- Google találati listán elfoglalt hely
- Weboldal általános elemzése
- Weboldal technikai elemzése
- A weboldal tartalmi elemzése
- Weboldal forgalmának elemzése
- Konverziós folyamat vizsgálata
- Felhasználói élmény elemzés szoftveresen
- Linkhálózat feltérképezése
- Logó és arculat
- Egyéb közösségi média csatornák
- Munkatársak személyes márkája
- Linkedin jelenlét
- Hirdetések elemzése
- Kommunikációs csatornák megtérülése
- Márkaismertség
- Reputáció
- Publikus értékelések
- Online piackutatás
- Felhasználói mélyinterjúk
- Hírlevél adatbázis
- Automatizációk
- Versenytársak online jelenléte
- SWOT analízis
- Hogyan tovább?
Az oktatóról
Zsófi a Budapesti Corvinus Egyetem elvégzése után különböző Média, Social Media és Google Ads ügynökségeknél dolgozott, ahol nagyszerű mentorok mellett tanult bele a szakmába, és szerzett új kapcsolatokat. Utóbbiak közé tartozik férje, Péter megismerése is, akivel 2015 januárjában megalapították saját ügynökségüket, Doppio Creative néven. Dinamikusan növekvő cégét immáron több, mint 6 éve vezeti sikerrel. Szabad idejében lelkesen utazik, és gyűjti a pecséteket a hazai Kéktúra útvonalán.