2. Unity játékfejlesztés
10.499
Ft/hó*

*egy összegben fizetendő 125.988 Ft/év

Tovább a vásárlásra
10.499
Ft/hó*

Szerezd meg ezt és több száz másik tananyagot, NETAcademia Standard előfizetéssel!

Tovább a vásárlásra

*egy összegben fizetendő 125.988 Ft/év

  • 30 napos pénzvisszafizetési garancia
  • Korlátlan elérés, akárhonnan, akármikor
  • Tanulj első kézből a területükön elismert szakemberektől

2. Unity játékfejlesztés

Érdekel, hogyan készülnek napjainkban a számítógépes játékok? A Unity játékmotoron keresztül megismerheted a játékfejlesztés modern eszközeit, és rögtön el is készítheted első saját fejlesztésű játékodat!

5.0
(4)
4,5 óra
Közepes

  • 02.1 - Material alapok
  • 02.2 - Az első material elkészítése
  • 02.3 - Ismerkedés a material mapekkel
  • 02.4 - További map típusok

  • 03.1 - A colliderek megismerése
  • Tesztkérdések

  • 04.1 - Terrain alapok
  • 04.2 - A Terrain szerkesztése
  • 04.3 - Alap domborzat kialakítása
  • 04.4 - A bejárható ösvények kialakítása
  • 04.5 - A Terrain textúrázása
  • 04.6 - Ösvény textúrák felfestése
  • 04.7 - Domborzat textúrák felfestése
  • 04.8 - Utolsó textúrázás simítások
  • 04.9 - Terrain finomhangolás

  • 05.1 - Sziklák elhelyezése
  • 05.2 - Növényzet kialakítása billboard textúrákkal
  • 05.3 - Billboard textúrák elhelyezése
  • 05.4 - Fák hozzáadása 3D modellekkel
  • 05.5 - Jelenet hierarchia strukturálása

  • 06.1 - Fényforrás típusok
  • 06.2 - A fényforrások alapvető tulajdonságai, árnyékok
  • 06.3 - Statikus fények optimalizálása
  • 06.4 - További fényforrás beállítások
  • 06.5 - A skybox megismerése

  • 07.1 - Fejezet_Részecskerendszerek_Részecske rendszer elhelyezése a jelenetben
  • 07.2 - Részecskerendszerek beállításai

  • 08.1 - A karakter prefab importálása
  • 08.2 - Az Animator megismerése, karakter animációs állapotok kialakítása
  • 08.3 - Karakter animációs átmenetek

  • 09.1 - A fejlesztőkörnyezet beállítása
  • 09.2 - Komponens scriptek készítése a MonoBehaviour osztály segítségével

  • 10.1 - Felhasználói bemenet feldolgozása
  • 10.2 - A játékos mozgása
  • 10.3 - Az elkészített script integrálása a játékba
  • 10.4 - Scriptek paraméterezése
  • 10.5 - A játékos karakter forgatása
  • 10.6 - A módosított szkript tesztje

  • 11.1 - A Cinemachine importálása
  • 11.2 - Felülnézeti kamera megvalósítása

  • 12.1 - A Post Processing csomag importálása
  • 12.2 - Post Processing effektek beállítása

  • 13.1 - Miért van szükség Scriptable Objectekre
  • 13.2 - Az első Scriptable Object implementációja
  • 13.3 - A létrehozott Scriptable Object integrálása a játékba

  • 14.1 - Az ellenség zombi modell importálása
  • 14.2 - Ismerkedés a zombi modellel
  • 14.3 - Zombi animáció
  • 14.4 - A zombi integrálása a fizikai motorba

  • 15.1 - A pálya felkészítése a zombi mozgásához
  • 15.2 - A zombi mozgásának implementálása
  • 15.3 - A zombi finomhangolása

  • 16.1 - Zombi és játékos interakció
  • 16.2 - Felvehető tárgy modell
  • 16.3 - Felvehető tárgyak élesítése
  • 16.4 - A játékos inventory elkészítése
  • 16.5 - Felvehető tárgyak felvétele a játékossal
  • 16.6 - A játékmenet megvalósítása
  • 16.7 - Győzelem és vereség a játékban
  • 16.8 - A kód optimalizálása

  • 17.1 - Hangfájlok importálása
  • 17.2 - Zombi hang megvalósítása Audio Source segítségével
  • 17.3 - Zombi hang script
  • 17.4 - Zombi hang script integrálása
  • 17.5 - A játékos séta hang megvalósítása
  • 17.6 - Játékos séta hang szabályozás script segítségével

  • 18.1 - Unity UI alapok
  • 18.2 - Szövegkezelés a beépített és Text Mesh Pro komponensekkel
  • 18.3 - A Text komponens megismerése
  • 18.4 - Szöveg létrehozása a Text Mesh Pro segítségével
  • 18.5 - Problémák a szöveggel
  • 18.6 - Szöveg megfelelő pozícionálása
  • 18.7 - Szöveg betűtípus importálása
  • 18.8 - Az importált betűtípus integrálása a játékba
  • 18.9 - Szöveg körvonal effekt
  • 18.10 - Pontszám szöveg script elkészítése

  • 19.1 - UI elemek létrehozása
  • 19.2 - Text Mesh Pro betűtípus variánsok létrehozása
  • 19.3 - A képernyő megjelenítése és elrejtése Canvas Group segítségével
  • 19.4 - Game Over képernyő scriptelt megjelenítése
  • 19.5 - Az elkészített script integrálása és tesztelése

  • 20.1 - Game Over Animator komponens létrehozása
  • 20.2 - Game Over előtűnés animáció
  • 20.3 - Game Over animáció integrálása, utolsó simítások
  • 20.4 - UI animáció egyszerűbben, a DOTween importálása
  • 20.5 - Szöveg lüktetés implementálása egyszerűen
  • 20.6 - A lüktetés animáció integrálása

Vélemények

5.0
Berei

Unity

Remek tanfolyam volt

Gombos

Egy nagyon jó tanfolyam!

Hasznos és sokat tanultam belőle.

Zoltán

2. Unity játékfejlesztés

Tamás

Játékfejlesztés

Az oktatóról

Fülöp Ádám
GlovEye alapító/játékfejlesztő

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem mérnökinformatikus mesterszakos hallgatója vagyok, a GlovEye projekt vezetője és szoftverfejlesztője. Az innováció iránti érdeklődésem végig jelen volt egyetemi éveim alatt: értem el sikereket bankkártyák használatát biztonságosabbá tévő banki innovációval, megálmodtam egy innovatív, kiterjesztett valóságot alkalmazó marketingeszközt, továbbá újszerű élményt nyújtó videojátékokat fejlesztettem.