10.499
Ft/hó*

*Egy összegben fizetendő 125.988 Ft/év

Tovább a vásárlásra
10.499
Ft/hó*

Szerezd meg ezt és több száz másik tananyagot, NETAcademia Standard előfizetéssel!

Tovább a vásárlásra

*Egy összegben fizetendő 125.988 Ft/év

  • 30 napos pénzvisszafizetési garancia
  • Korlátlan elérés, akárhonnan, akármikor
  • Tanulj első kézből a területükön elismert szakemberektől

2. Unity játékfejlesztés

Érdekel, hogyan készülnek napjainkban a számítógépes játékok? A Unity játékmotoron keresztül megismerheted a játékfejlesztés modern eszközeit, és rögtön el is készítheted első saját fejlesztésű játékodat!

5.0
(5)
4,5 óra
Közepes

  • 02.1 - Material alapok
  • 02.2 - Az első material elkészítése
  • 02.3 - Ismerkedés a material mapekkel
  • 02.4 - További map típusok

  • 03.1 - A colliderek megismerése
  • Tesztkérdések

  • 04.1 - Terrain alapok
  • 04.2 - A Terrain szerkesztése
  • 04.3 - Alap domborzat kialakítása
  • 04.4 - A bejárható ösvények kialakítása
  • 04.5 - A Terrain textúrázása
  • 04.6 - Ösvény textúrák felfestése
  • 04.7 - Domborzat textúrák felfestése
  • 04.8 - Utolsó textúrázás simítások
  • 04.9 - Terrain finomhangolás

  • 05.1 - Sziklák elhelyezése
  • 05.2 - Növényzet kialakítása billboard textúrákkal
  • 05.3 - Billboard textúrák elhelyezése
  • 05.4 - Fák hozzáadása 3D modellekkel
  • 05.5 - Jelenet hierarchia strukturálása

  • 06.1 - Fényforrás típusok
  • 06.2 - A fényforrások alapvető tulajdonságai, árnyékok
  • 06.3 - Statikus fények optimalizálása
  • 06.4 - További fényforrás beállítások
  • 06.5 - A skybox megismerése

  • 07.1 - Fejezet_Részecskerendszerek_Részecske rendszer elhelyezése a jelenetben
  • 07.2 - Részecskerendszerek beállításai

  • 08.1 - A karakter prefab importálása
  • 08.2 - Az Animator megismerése, karakter animációs állapotok kialakítása
  • 08.3 - Karakter animációs átmenetek

  • 09.1 - A fejlesztőkörnyezet beállítása
  • 09.2 - Komponens scriptek készítése a MonoBehaviour osztály segítségével

  • 10.1 - Felhasználói bemenet feldolgozása
  • 10.2 - A játékos mozgása
  • 10.3 - Az elkészített script integrálása a játékba
  • 10.4 - Scriptek paraméterezése
  • 10.5 - A játékos karakter forgatása
  • 10.6 - A módosított szkript tesztje

  • 11.1 - A Cinemachine importálása
  • 11.2 - Felülnézeti kamera megvalósítása

  • 12.1 - A Post Processing csomag importálása
  • 12.2 - Post Processing effektek beállítása

  • 13.1 - Miért van szükség Scriptable Objectekre
  • 13.2 - Az első Scriptable Object implementációja
  • 13.3 - A létrehozott Scriptable Object integrálása a játékba

  • 14.1 - Az ellenség zombi modell importálása
  • 14.2 - Ismerkedés a zombi modellel
  • 14.3 - Zombi animáció
  • 14.4 - A zombi integrálása a fizikai motorba

  • 15.1 - A pálya felkészítése a zombi mozgásához
  • 15.2 - A zombi mozgásának implementálása
  • 15.3 - A zombi finomhangolása

  • 16.1 - Zombi és játékos interakció
  • 16.2 - Felvehető tárgy modell
  • 16.3 - Felvehető tárgyak élesítése
  • 16.4 - A játékos inventory elkészítése
  • 16.5 - Felvehető tárgyak felvétele a játékossal
  • 16.6 - A játékmenet megvalósítása
  • 16.7 - Győzelem és vereség a játékban
  • 16.8 - A kód optimalizálása

  • 17.1 - Hangfájlok importálása
  • 17.2 - Zombi hang megvalósítása Audio Source segítségével
  • 17.3 - Zombi hang script
  • 17.4 - Zombi hang script integrálása
  • 17.5 - A játékos séta hang megvalósítása
  • 17.6 - Játékos séta hang szabályozás script segítségével

  • 18.1 - Unity UI alapok
  • 18.2 - Szövegkezelés a beépített és Text Mesh Pro komponensekkel
  • 18.3 - A Text komponens megismerése
  • 18.4 - Szöveg létrehozása a Text Mesh Pro segítségével
  • 18.5 - Problémák a szöveggel
  • 18.6 - Szöveg megfelelő pozícionálása
  • 18.7 - Szöveg betűtípus importálása
  • 18.8 - Az importált betűtípus integrálása a játékba
  • 18.9 - Szöveg körvonal effekt
  • 18.10 - Pontszám szöveg script elkészítése

  • 19.1 - UI elemek létrehozása
  • 19.2 - Text Mesh Pro betűtípus variánsok létrehozása
  • 19.3 - A képernyő megjelenítése és elrejtése Canvas Group segítségével
  • 19.4 - Game Over képernyő scriptelt megjelenítése
  • 19.5 - Az elkészített script integrálása és tesztelése

  • 20.1 - Game Over Animator komponens létrehozása
  • 20.2 - Game Over előtűnés animáció
  • 20.3 - Game Over animáció integrálása, utolsó simítások
  • 20.4 - UI animáció egyszerűbben, a DOTween importálása
  • 20.5 - Szöveg lüktetés implementálása egyszerűen
  • 20.6 - A lüktetés animáció integrálása

Vélemények

5.0
Gombos

Egy nagyon jó tanfolyam!

Hasznos és sokat tanultam belőle.

Ákos

Kezdokent hasznos volt

Azert is valasztottam, mert angolul meg elveszek a scriptek, unity kifejezeseiben. Alapnak nagyon tetszett, menete is jo volt. Koszonom!

Zoltán

2. Unity játékfejlesztés

Tamás

Játékfejlesztés

Berei

Unity

Remek tanfolyam volt

Az oktatóról

Fülöp Ádám
GlovEye alapító/játékfejlesztő

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem mérnökinformatikus mesterszakos hallgatója vagyok, a GlovEye projekt vezetője és szoftverfejlesztője. Az innováció iránti érdeklődésem végig jelen volt egyetemi éveim alatt: értem el sikereket bankkártyák használatát biztonságosabbá tévő banki innovációval, megálmodtam egy innovatív, kiterjesztett valóságot alkalmazó marketingeszközt, továbbá újszerű élményt nyújtó videojátékokat fejlesztettem.