Digitális marketing - 05 - Facebook kampányok optimalizálása
10.499
Ft/hó*

*egy összegben fizetendő 125.988 Ft/év

Tovább a vásárlásra
10.499
Ft/hó*

Szerezd meg ezt és több száz másik tananyagot, NETAcademia Standard előfizetéssel!

Tovább a vásárlásra

*egy összegben fizetendő 125.988 Ft/év

  • 30 napos pénzvisszafizetési garancia
  • Korlátlan elérés, akárhonnan, akármikor
  • Tanulj első kézből a területükön elismert szakemberektől!l

Digitális marketing - 05 - Facebook kampányok optimalizálása

Ha már pénzt költesz a hirdetésedre, az legyen hatékony: ehhez a monitorozás csínját-bínját kell megtanulni. Tanuld meg, hogyan készíts riportot, milyen adatokat és mérőszámokat kell megvizsgálni, hogy kiszűrd a rosszul teljesítő hirdetéseket!

0
(0)
0,5 óra
Közepes

  • Handout Redl Zsófia - Facebook kampányok optimalizálása c. kurzusához

  • 1. Milyen gyakran készítsünk riportot
  • 2. Milyen mérőszámokat tegyünk bele egy riportba
  • 3. Az átkattintási arány vizsgálata
  • 4. A kattintási ár vizsgálata
  • 5. Kreatívok összehasonlítása
  • 6. Pár szó a minőségi mutatóról
  • 7. Hirdetéscsoportok összehasonlítása

  • Teszt kérdéssor Redl Zsófia - Facebook kampányok optimalizálása c. kurzusához

Az oktatóról

Redl Zsófia
Digitális marketing szakértő

Zsófi a Budapesti Corvinus Egyetem elvégzése után különböző Média, Social Media és Google Ads ügynökségeknél dolgozott, ahol nagyszerű mentorok mellett tanult bele a szakmába, és szerzett új kapcsolatokat. Utóbbiak közé tartozik férje, Péter megismerése is, akivel 2015 januárjában megalapították saját ügynökségüket, Doppio Creative néven. Dinamikusan növekvő cégét immáron több, mint 6 éve vezeti sikerrel. Szabad idejében lelkesen utazik, és gyűjti a pecséteket a hazai Kéktúra útvonalán.