Témakörök

  1. 1
    • Handout Redl Zsófia - Facebook kampányok optimalizálása c. kurzusához

  2. 2
    • 1. Milyen gyakran készítsünk riportot

    • 2. Milyen mérőszámokat tegyünk bele egy riportba

    • 3. Az átkattintási arány vizsgálata

    • 4. A kattintási ár vizsgálata

    • 5. Kreatívok összehasonlítása

    • 6. Pár szó a minőségi mutatóról

    • 7. Hirdetéscsoportok összehasonlítása

  3. 3
    • Teszt kérdéssor Redl Zsófia - Facebook kampányok optimalizálása c. kurzusához

Értékelések

Oktató

  • Zsófia Redl

    Redl Zsófia

    Digitális marketing szakértő

    Zsófi a Budapesti Corvinus Egyetem elvégzése után különböző Média, Social Media és Google Ads ügynökségeknél dolgozott, ahol nagyszerű mentorok mellett tanult bele a szakmába, és szerzett új kapcsolatokat. Utóbbiak közé tartozik férje, Péter megismerése is, akivel 2015 januárjában megalapították saját ügynökségüket, Doppio Creative néven. Dinamikusan növekvő cégét immáron több, mint 6 éve vezeti sikerrel. Szabad idejében lelkesen utazik, és gyűjti a pecséteket a hazai Kéktúra útvonalán.