Digitális marketing - 05 - Facebook kampányok optimalizálása
Ha már pénzt költesz a hirdetésedre, az legyen hatékony: ehhez a monitorozás csínját-bínját kell megtanulni. Tanuld meg, hogyan készíts riportot, milyen adatokat és mérőszámokat kell megvizsgálni, hogy kiszűrd a rosszul teljesítő hirdetéseket!
- Handout Redl Zsófia - Facebook kampányok optimalizálása c. kurzusához
- 1. Milyen gyakran készítsünk riportot
- 2. Milyen mérőszámokat tegyünk bele egy riportba
- 3. Az átkattintási arány vizsgálata
- 4. A kattintási ár vizsgálata
- 5. Kreatívok összehasonlítása
- 6. Pár szó a minőségi mutatóról
- 7. Hirdetéscsoportok összehasonlítása
- Teszt kérdéssor Redl Zsófia - Facebook kampányok optimalizálása c. kurzusához
Az oktatóról
Zsófi a Budapesti Corvinus Egyetem elvégzése után különböző Média, Social Media és Google Ads ügynökségeknél dolgozott, ahol nagyszerű mentorok mellett tanult bele a szakmába, és szerzett új kapcsolatokat. Utóbbiak közé tartozik férje, Péter megismerése is, akivel 2015 januárjában megalapították saját ügynökségüket, Doppio Creative néven. Dinamikusan növekvő cégét immáron több, mint 6 éve vezeti sikerrel. Szabad idejében lelkesen utazik, és gyűjti a pecséteket a hazai Kéktúra útvonalán.