Témakörök

  1. 1
    • 1. Kampány típus kiválasztása

    • 2. Kampány alap beállítások

    • 3. Hirdetéssorozat alap beállításai

    • 4. Költségkeret és ütemezés beállítása

    • 5. Új célközönség megadása

    • 6. Meglévő célközönség használata

    • 7. Elhelyezések kiválasztása és optimalizálás

    • 8. Hirdetés feltöltése

    • 9. URL paraméter nomenklatúra kialakítása és használata

    • 10. Kampány közzététele

    • Teszt

    • Handout

Értékelések

Oktató

  • Zsófia Redl

    Redl Zsófia

    Digitális marketing szakértő

    Zsófi a Budapesti Corvinus Egyetem elvégzése után különböző Média, Social Media és Google Ads ügynökségeknél dolgozott, ahol nagyszerű mentorok mellett tanult bele a szakmába, és szerzett új kapcsolatokat. Utóbbiak közé tartozik férje, Péter megismerése is, akivel 2015 januárjában megalapították saját ügynökségüket, Doppio Creative néven. Dinamikusan növekvő cégét immáron több, mint 6 éve vezeti sikerrel. Szabad idejében lelkesen utazik, és gyűjti a pecséteket a hazai Kéktúra útvonalán.