Digitális marketing - 03 - Facebook kampány kezdőknek
A leckék során lépésről lépésre végigmegyünk egy alapvető Facebook kampány beállításain, a cél meghatározásától kezdve egészen a hirdetés elindításáig.
- 1. Kampány típus kiválasztása
- 2. Kampány alap beállítások
- 3. Hirdetéssorozat alap beállításai
- 4. Költségkeret és ütemezés beállítása
- 5. Új célközönség megadása
- 6. Meglévő célközönség használata
- 7. Elhelyezések kiválasztása és optimalizálás
- 8. Hirdetés feltöltése
- 9. URL paraméter nomenklatúra kialakítása és használata
- 10. Kampány közzététele
- Teszt
- Handout
Az oktatóról
Zsófi a Budapesti Corvinus Egyetem elvégzése után különböző Média, Social Media és Google Ads ügynökségeknél dolgozott, ahol nagyszerű mentorok mellett tanult bele a szakmába, és szerzett új kapcsolatokat. Utóbbiak közé tartozik férje, Péter megismerése is, akivel 2015 januárjában megalapították saját ügynökségüket, Doppio Creative néven. Dinamikusan növekvő cégét immáron több, mint 6 éve vezeti sikerrel. Szabad idejében lelkesen utazik, és gyűjti a pecséteket a hazai Kéktúra útvonalán.