65.900
Ft/hó*

*egy összegben fizetendő 790.800 Ft/év

Tovább a vásárlásra
65.900
Ft/hó*

Szerezd meg ezt és több száz másik tananyagot, NETAcademia Prémium előfizetéssel!

Tovább a vásárlásra

*egy összegben fizetendő 790.800 Ft/év

  • 30 napos pénzvisszafizetési garancia
  • Korlátlan elérés, akárhonnan, akármikor
  • Tanulj első kézből a területükön elismert szakemberektől

A kommunikációs stratégia kidolgozása (T360)

A tananyag az üzleti kommunikáció alapjaitól vezet a komplex stratégiákig. Fókuszál a célok, KPI-ok és célcsoportok meghatározására, médiafogyasztási szokásokra. Megtanuljuk az ideális üzenetek kialakítását, a legmegfelelőbb platformok kiválasztását.

5.0
(1)
3 óra
Közepes

  • A kommunikációs stratégia fontossága
  • Cégünk online helyzetének elemzése
  • Az iparág keresleti oldalának vizsgálata I.
  • Versenytársak azonosítása
  • Az iparág keresleti oldalának vizsgálata II.
  • Cégünk/termékünk pozícionálása
  • Kommunikációs célok meghatározása
  • Célokhoz köthető KPI-ok meghatározása
  • Célcsoportok definiálása
  • A célcsoport online médiafogyasztási szokásai
  • Üzenetek
  • Milyen platformokon legyünk jelen?
  • Facebook & Twitter
  • Instagram & Pinterest
  • LinkedIn
  • YouTube & Spotify
  • TikTok & Snapchat
  • Online értékelések és geolokációs alkalmazások
  • Cél-eszköz-üzenet mátrix
  • Analitikai és értékelési szempontok
  • Timing
  • Költségterv
  • Kommunikáció a mindennapokban

Vélemények

5.0
Vakonlátó Balogh

Végre ebbe a témában egy gyakorlatban is használható tanfolyam.

Kiválóan megfelelt ez a képzés számomra; abból a szempontból, hogy olyan elméleti és gyakorlati tudást adott, amit betudok építeni a cégem kommunikációjában és sokat számít, hogy lesz egy kidolgozott digitális kommunikációs stratégiája a cégnek és ráadásul ezt a kurzus alapján megtudom én csinálni, ahelyett, hogy százezreket fizetnék külső marketinges cégnek érte.

Az oktatóról

Redl Zsófia
Digitális marketing szakértő

Zsófi a Budapesti Corvinus Egyetem elvégzése után különböző Média, Social Media és Google Ads ügynökségeknél dolgozott, ahol nagyszerű mentorok mellett tanult bele a szakmába, és szerzett új kapcsolatokat. Utóbbiak közé tartozik férje, Péter megismerése is, akivel 2015 januárjában megalapították saját ügynökségüket, Doppio Creative néven. Dinamikusan növekvő cégét immáron több, mint 6 éve vezeti sikerrel. Szabad idejében lelkesen utazik, és gyűjti a pecséteket a hazai Kéktúra útvonalán.