A tananyag tematikája

  1. 1
    • Projekt áttekintés

    • G++ letöltése (MinGW)

    • G++ telepítése (MinGW)

    • G++ konfigurációja (MinGW)

    • Visual Studio Code telepítése, hello world C++

    • Játékmotor áttekintés, funkcionalitás

    • Projekt felépítés, konfiguráció

    • Project VSCode futtatás

    • Projekt fájlok elhelyezése, GameEngine

    • Project build és futtatás

    • Game Engine fukcionalitás

    • Alapvető kirajzolás

    • Alapvető felhasználói beviteli eseménykezelés

    • Haladó felhasználói beviteli eseménykezelés

    • Kirajzolás javítása

    • Időkezelés a játékszimulációban

    • Játék állapot kezelése

    • Teljes projekt build konfiguráció

    • Pálya kirajzolása

    • Pálya és győzelmi feltétel kezelés

    • Pálya véletlenszerűsítése

    • Játék állapotkezelő OOP viselkedés

    • Játék állapotkezelő bekötése a motorba

    • Render hibák javítása új állapotkezelővel

    • Játék kirajzolómotor OOP viselkedés

    • Alap játékmotor cleanup

Értékelések

5 csillagbesorolás

Nagyon meg vagyok elegedve.Gratulalok

Gabor Hunor

Nagyon megvagyok elegedve a tanfolyammal.

Nagyon megvagyok elegedve a tanfolyammal.

Kevesebb megjelenítése
5 csillagbesorolás

Köszönet az értékes, mégis ingyenesen elérhető tartalomért

Peter Zoltan

Nagy élmény volt végigmenni a fejlesztési lépéseken, nagyon tetszett, hogy az előadó hangosan gondolkodik, így általában lehet követni mi miért történik. Azé...

Több megjelenítése

Nagy élmény volt végigmenni a fejlesztési lépéseken, nagyon tetszett, hogy az előadó hangosan gondolkodik, így általában lehet követni mi miért történik. Azért volt pár kivétel, pl a c++ fordító a javasolt letöltési helyen már nem elérhető (persze keresővel nem tartott sokáig megtalálni), kód írás közben volt ahol a Visual Code hibát jelzett nekem miközben az előadónál rendben levőnek tűnt minden, később derült ki hogy neki sem fog lefordulni a program, de addigra én már észrevettem a hibát, és a neten keresgélve megtaláltam milyen szintaktikai vagy egyéb hibát vétettünk. Az első refaktorálás nekem követhetetlen volt, jó lett volna picit részletesebb magyarázat a konvenciókról, az elérendő állapotról mondjuk egy blokk diagramm, miért így szedjük szét fájlokra a kódot, mire törekszünk a hpp és cpp fájl párok kialakításánál, stb. Lehetséges, hogy az én hiányosságaim miatt volt ez a rész kevésbé érthető, nem is vettem figyelembe az értékelésnél, mert ahogy előbb is írtam, összességében nagy élmény volt számomra végigmenni a bemutatott lépéseken.

Kevesebb megjelenítése

Oktató

  • Levente Nádai

    Nádai Levente

    Szoftverfejlesztő, oktató

    Az állandó munkahely mellett mindig volt valamilyen vállalkozásom, saját cégem. Az itt végzett feladatok kapcsán ismerkedtem meg először a Python nyelvvel, majd kerültem közelebb az IoT világhoz. Több teljesített megrendelés, verseny és hobby projekt közben szedtem magamra Raspberry PI programozásával kapcsolatos tudást. Manapság full-stack fejlesztőként- és technológiai vezetőként Javascript/React frontend, Python web backend, C++ core stacken dolgozom saját vállalkozásban, emellett C++ és Python nyelveket oktatok kezdőtől a haladó szintig.