Unity - Bevezetés a 2D játékfejlesztésbe (classic)
10.499
Ft/hó*

*egy összegben fizetendő 125.988 Ft/év

Tovább a vásárlásra
10.499
Ft/hó*

Szerezd meg ezt és több száz másik tananyagot, NETAcademia Standard előfizetéssel!

Tovább a vásárlásra

*egy összegben fizetendő 125.988 Ft/év

  • 30 napos pénzvisszafizetési garancia
  • Korlátlan elérés, akárhonnan, akármikor
  • Tanulj első kézből a területükön elismert szakemberektől

Unity - Bevezetés a 2D játékfejlesztésbe (classic)

Ki ne szeretett volna már Máriót írni… az összes platformra! A tanfolyam során egy 2D-s játékot készítünk el, amit az előző tanfolyamon elkészített 3D-s világban helyezünk el, mondjuk egy játékgépben, csak hogy csavarjunk egyet az egészen!​

0
(0)
9 óra
Kezdő

  • Figyelem! Ez egy "classic" tanfolyam!
  • Unity - Beve_01_Bevezetés a 2D játékfejlesztésbe 1.
  • Unity - Beve_02_Bevezetés a 2D játékfejlesztésbe 2. 1
  • Unity - Beve_03_Bevezetés a 2D játékfejlesztésbe 2. 2
  • Unity - Beve_04_A játék továbbfejlesztése 1.
  • Unity - Beve_05_A játék továbbfejlesztése 2.
  • Unity - Beve_06_Unity 2D fizikai motor
  • Unity - Beve_07_Újdonságok, integráció
  • Forráskód
  • Tesztkérdések

Az oktatóról

Fülöp Ádám
GlovEye alapító/játékfejlesztő

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem mérnökinformatikus mesterszakos hallgatója vagyok, a GlovEye projekt vezetője és szoftverfejlesztője. Az innováció iránti érdeklődésem végig jelen volt egyetemi éveim alatt: értem el sikereket bankkártyák használatát biztonságosabbá tévő banki innovációval, megálmodtam egy innovatív, kiterjesztett valóságot alkalmazó marketingeszközt, továbbá újszerű élményt nyújtó videojátékokat fejlesztettem.