Unity - Bevezetés a 2D játékfejlesztésbe (classic)
Ki ne szeretett volna már Máriót írni… az összes platformra! A tanfolyam során egy 2D-s játékot készítünk el, amit az előző tanfolyamon elkészített 3D-s világban helyezünk el, mondjuk egy játékgépben, csak hogy csavarjunk egyet az egészen!
- Figyelem! Ez egy "classic" tanfolyam!
- Unity - Beve_01_Bevezetés a 2D játékfejlesztésbe 1.
- Unity - Beve_02_Bevezetés a 2D játékfejlesztésbe 2. 1
- Unity - Beve_03_Bevezetés a 2D játékfejlesztésbe 2. 2
- Unity - Beve_04_A játék továbbfejlesztése 1.
- Unity - Beve_05_A játék továbbfejlesztése 2.
- Unity - Beve_06_Unity 2D fizikai motor
- Unity - Beve_07_Újdonságok, integráció
- Forráskód
- Tesztkérdések
Az oktatóról
A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem mérnökinformatikus mesterszakos hallgatója vagyok, a GlovEye projekt vezetője és szoftverfejlesztője. Az innováció iránti érdeklődésem végig jelen volt egyetemi éveim alatt: értem el sikereket bankkártyák használatát biztonságosabbá tévő banki innovációval, megálmodtam egy innovatív, kiterjesztett valóságot alkalmazó marketingeszközt, továbbá újszerű élményt nyújtó videojátékokat fejlesztettem.