3. Unity hálózatok
10.499
Ft/hó*

*egy összegben fizetendő 125.988 Ft/év

Tovább a vásárlásra
10.499
Ft/hó*

Szerezd meg ezt és több száz másik tananyagot, NETAcademia Standard előfizetéssel!

Tovább a vásárlásra

*egy összegben fizetendő 125.988 Ft/év

  • 30 napos pénzvisszafizetési garancia
  • Korlátlan elérés, akárhonnan, akármikor
  • Tanulj első kézből a területükön elismert szakemberektől

3. Unity hálózatok

Unity és a hálózat. A „magasszintű” hálózati API (HLAPI) megismerése, a játék kibővítése többjátékos funkcionalitással. Alacsonyszintű API(LLAPI), együttműködés REST API-val, külső hálózatkezelő könyvtárak.

0
(0)
1,5 óra
Közepes

  • 8. Network Manager létrehozása
  • 9. Network Manager teszt UI
  • 10. Hogyan legyen a játékunk többjátékos
  • 11. A játékosok induló pozíciói
  • 12. A játékos prefab létrehozása
  • 13. A kamera módosítása többjátékos játékhoz
  • 14. A pontszámkijelző modósítása

  • 15. A Game State átalakítása server-only objektummá
  • 16. A játékmenet-logika átalakítása
  • 17. Commandok és Client RPC hívások
  • 18. Győzelem és vereség Client RPC hívások implementálása
  • 19. Game Over képernyő megjelenítése többjátékos környezetben
  • 20. State update szinkronizáció
  • 21. State update implementálása SyncVar segítségével
  • 22. State update véglegesítése
  • 23. Pozíció szinkronizáció a NetworkTransform komponenssel
  • 24. Többjátékos mozgás implementálása
  • 25. Többjátékos mozgás animáció és hang szinkronizáció
  • 26. A zombi felkészítése a többjátékos módra
  • 27. A zombi mozgás logika implementálása
  • 28. Többjátékos zombi elkapás logika
  • 29. A zombi működésének ellenőrzése
  • 30. A többjátékos funkcionalitás tesztelése
  • 31. Unity Networking hibakeresés
  • 32. Unity Networking bug javítása

Az oktatóról

Fülöp Ádám
GlovEye alapító/játékfejlesztő

A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem mérnökinformatikus mesterszakos hallgatója vagyok, a GlovEye projekt vezetője és szoftverfejlesztője. Az innováció iránti érdeklődésem végig jelen volt egyetemi éveim alatt: értem el sikereket bankkártyák használatát biztonságosabbá tévő banki innovációval, megálmodtam egy innovatív, kiterjesztett valóságot alkalmazó marketingeszközt, továbbá újszerű élményt nyújtó videojátékokat fejlesztettem.