3. Unity hálózatok
Unity és a hálózat. A „magasszintű” hálózati API (HLAPI) megismerése, a játék kibővítése többjátékos funkcionalitással. Alacsonyszintű API(LLAPI), együttműködés REST API-val, külső hálózatkezelő könyvtárak.
-
1. Az OSI modell
Betekintés ingyen
-
2. A TCP/IP modell
Betekintés ingyen
-
3. A TCP és UDP protokollok
Betekintés ingyen
-
4. Unity HLAPI architektúra
Betekintés ingyen
-
5. Unity HLAPI szereplők
Betekintés ingyen
- 6. Jogosultságkezelés a HLAPI-ban
- 7. Objektumok hálózati szinkronizációja
- 8. Network Manager létrehozása
- 9. Network Manager teszt UI
- 10. Hogyan legyen a játékunk többjátékos
- 11. A játékosok induló pozíciói
- 12. A játékos prefab létrehozása
- 13. A kamera módosítása többjátékos játékhoz
- 14. A pontszámkijelző modósítása
- 15. A Game State átalakítása server-only objektummá
- 16. A játékmenet-logika átalakítása
- 17. Commandok és Client RPC hívások
- 18. Győzelem és vereség Client RPC hívások implementálása
- 19. Game Over képernyő megjelenítése többjátékos környezetben
- 20. State update szinkronizáció
- 21. State update implementálása SyncVar segítségével
- 22. State update véglegesítése
- 23. Pozíció szinkronizáció a NetworkTransform komponenssel
- 24. Többjátékos mozgás implementálása
- 25. Többjátékos mozgás animáció és hang szinkronizáció
- 26. A zombi felkészítése a többjátékos módra
- 27. A zombi mozgás logika implementálása
- 28. Többjátékos zombi elkapás logika
- 29. A zombi működésének ellenőrzése
- 30. A többjátékos funkcionalitás tesztelése
- 31. Unity Networking hibakeresés
- 32. Unity Networking bug javítása
Az oktatóról
A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem mérnökinformatikus mesterszakos hallgatója vagyok, a GlovEye projekt vezetője és szoftverfejlesztője. Az innováció iránti érdeklődésem végig jelen volt egyetemi éveim alatt: értem el sikereket bankkártyák használatát biztonságosabbá tévő banki innovációval, megálmodtam egy innovatív, kiterjesztett valóságot alkalmazó marketingeszközt, továbbá újszerű élményt nyújtó videojátékokat fejlesztettem.