Tartalom

  1. 2
    • 8. Network Manager létrehozása

    • 9. Network Manager teszt UI

    • 10. Hogyan legyen a játékunk többjátékos

    • 11. A játékosok induló pozíciói

    • 12. A játékos prefab létrehozása

    • 13. A kamera módosítása többjátékos játékhoz

    • 14. A pontszámkijelző modósítása

  2. 3
    • 15. A Game State átalakítása server-only objektummá

    • 16. A játékmenet-logika átalakítása

    • 17. Commandok és Client RPC hívások

    • 18. Győzelem és vereség Client RPC hívások implementálása

    • 19. Game Over képernyő megjelenítése többjátékos környezetben

    • 20. State update szinkronizáció

    • 21. State update implementálása SyncVar segítségével

    • 22. State update véglegesítése

    • 23. Pozíció szinkronizáció a NetworkTransform komponenssel

    • 24. Többjátékos mozgás implementálása

    • 25. Többjátékos mozgás animáció és hang szinkronizáció

    • 26. A zombi felkészítése a többjátékos módra

    • 27. A zombi mozgás logika implementálása

    • 28. Többjátékos zombi elkapás logika

    • 29. A zombi működésének ellenőrzése

    • 30. A többjátékos funkcionalitás tesztelése

    • 31. Unity Networking hibakeresés

    • 32. Unity Networking bug javítása

Oktató

  • Ádám Fülöp

    Fülöp Ádám

    GlovEye alapító/játékfejlesztő

    A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem mérnökinformatikus mesterszakos hallgatója vagyok, a GlovEye projekt vezetője és szoftverfejlesztője. Az innováció iránti érdeklődésem végig jelen volt egyetemi éveim alatt: értem el sikereket bankkártyák használatát biztonságosabbá tévő banki innovációval, megálmodtam egy innovatív, kiterjesztett valóságot alkalmazó marketingeszközt, továbbá újszerű élményt nyújtó videojátékokat fejlesztettem.