Tananyag

  1. 1
    • Többjátékos mód áttekintés

    • SFML áttekintés

    • SFML letöltés és fordítás

    • SFML CMAKE integráció

    • SFML IDE integráció

    • Hálózati architektúrák elmélet

    • Szerver és kliens feladatai

    • UDP és TCP protokollok elmélet

    • SFML hálózati példa

    • Milyen modellt fogunk használni?

    • Connection osztály

    • Connection osztály implementációja

    • Szerver kapcsolat kezelése

    • Kliens kapcsolat kezelése

    • Connection hozzáadása a motorhoz

    • Parancssori futtatás, CLI

    • A játék különböző módokon futtatása

    • Adatküldés a hálózaton elmélet

    • Hálózati csomag típusaink

    • Networkpacket osztály

    • Csomag gyártó eljárás

    • Adatszerializáció, adat küldés a hálózaton

    • Networkpacket szerializáció

    • Játék inicializáló csomag

    • Játék szint átküldése a hálózaton

    • Játék szint átküldése a hálózaton II

    • SFML Packet operátorai

    • Szobák átküldése a hálózaton

    • Szobák átküldése a hálózaton II

    • Eddigi kód fordítása és hibajavítás

    • Csomagok hozzáadása a játékmotorhoz

    • Szerver és kliens működés kezelése a játékban

    • Új játékállapotok kezelése

    • Játék inicializálás újraírása

    • Játékindító csomag küldése és fogadása

    • Játékindító csomag küldése és fogadása II

    • Megfigyelő programtervezési minta (Observer)

    • Observer II

    • Megfigyelő hozzáadása a kódhoz

    • Fordítási hibák javítása

    • Szerver és kliens futtatási konfigurációk

    • Szerver és kliens futtatás párhuzamosan

    • Forráskód

Értékelések

Oktató

  • Levente Nádai

    Nádai Levente

    Szoftverfejlesztő, oktató

    Az állandó munkahely mellett mindig volt valamilyen vállalkozásom, saját cégem. Az itt végzett feladatok kapcsán ismerkedtem meg először a Python nyelvvel, majd kerültem közelebb az IoT világhoz. Több teljesített megrendelés, verseny és hobby projekt közben szedtem magamra Raspberry PI programozásával kapcsolatos tudást. Manapság full-stack fejlesztőként- és technológiai vezetőként Javascript/React frontend, Python web backend, C++ core stacken dolgozom saját vállalkozásban, emellett C++ és Python nyelveket oktatok kezdőtől a haladó szintig.