Microsoft 365 - 07 - Lists
Hatékony együttműködés a csapatodra szabott listákkal, egyedi nézetekkel, emlékeztetők és hozzászólások segítségével. Maxold ki a Microsoft 365 szinergiáit, megtanítjuk, hogyan használd a Lists alkalmazást!
Mit fogsz tanulni?
Microsoft 365 sorozatunk korábbi részeiben megismerkedhettél a Planner és a To Do használatával, ezeket egészíti ki az irodai programcsomag részeként a Lists. A Microsoft 365 intelligens információkövető alkalmazása segítségével a kézben tarthatod az irányítást, bárhol, bárkivel dolgozol. Az app integráns része a Microsoft felhőalapú megoldásának, így természetesen együttműködik az M365 többi alkalmazásával.
- Hogyan hozhatsz létre listákat, sablonok segítségével, vagy nulláról
- Hogyan töltsd fel listáid a legfontosabb információkkal
- Hogyan oszd meg listáidat közös munkavégzéshez
- Hogyan állíts be értesítéseket, riasztásokat
-
Mi az a Lists és mitől egyedi
Betekintés ingyen
-
Mi a különbség a Planner, a ToDO és a List között
Betekintés ingyen
- Honnan szerezhetem be
- Az induló felület
- Új lista létrehozása
- Lista létrehozása sablonból
- Oszlop hozzáadása
- Adatok hozzáadása
- Rácsos nézet
- Listák megosztása másokkal
- Feltételes formázás
- Értesítések és riasztások
- Beépített listák
- Handout
- TESZT
Vélemények
Lényegretörő
A lényegre koncentrál és remekül, gyakorlatiasan mutatja be a példákon.
Az oktatóról
Több mint tíz éve foglalkozik Office oktatással, számtalan nagyvállalati tréninget tartott már a témában, a NETAcademia számára összeállított pörgős tananyagai pedig rendkívül népszerűek az irodai informatika rejtelmeit megismerni vágyók körében.