65.900
Ft/hó*

*egy összegben fizetendő 790.800 Ft/év

Tovább a vásárlásra
65.900
Ft/hó*

Szerezd meg ezt és több száz másik tananyagot, NETAcademia Prémium előfizetéssel!

Tovább a vásárlásra

*egy összegben fizetendő 790.800 Ft/év

  • 30 napos pénzvisszafizetési garancia
  • Korlátlan elérés, akárhonnan, akármikor
  • Tanulj első kézből a területükön elismert szakemberektől

ITIL® 4 Foundation - 02 - A szolgáltatásmenedzsment 4 dimenziója

Ismerd meg a szolgáltatásmenedzsment négy dimenzióját ezen a kurzuson, ahol az ITIL®4 alapelvein keresztül felfedezheted a szervezetek, technológiák, partnerek és folyamatok szerepét a hatékony szolgáltatásmenedzsmentben.

0
(0)
1 óra
Kezdő

  • A megújult 4P az ITIL®4 által bemutatott 4 dimenzióban
  • Szervezetek és emberek
  • Információ és technológia
  • Partnerek és szállítók
  • Értékáramok és folyamatok
  • A PESTLE modell, mint külső tényező

  • A szolgáltatási értékrendszer bemutatása
  • A szolgáltatási értékrendszer elemei
  • A szolgáltatási értéklánc bemutatása

Az oktatóról

Vályi Nagy Péter
ITIL® Master és vezető tréner, üzleti szimulációs partner

Péter ITIL Master minősítésű szakértő és üzleti szimulációs partner (Apollo 13TM, MarsLander®, The Phoenix Project, Fly4You SAFe®, IT4IT). Tanfolyamait az élvezetes előadásmód, a rengeteg gyakorlati példa és esettanulmányok, valamint módszertani szimulációk színesítik. Gyerekként nagyon érdekelték a játékprogramok. Iskola után gyakran jártak játékterembe. A kedvenc játéka ebből az időszakból a SEGA – Super Locomotive (1982), amivel még ma is játszik egy emulátor segítségével. Ez a szeretet a mai napig sem változott, sőt, folyamatos és egyre inkább növekedett. A mesterséges intelligencia mind a játékfejlesztésben, mind pedig az IT folyamatok támogatásában is szerepet kap, így nem véletlen, hogy ezen területeken Péter lelkesen foglalkozik az AI lehetőségeinek kutatásával és felhasználásával.