ITIL® 4 Foundation - 02 - A szolgáltatásmenedzsment 4 dimenziója
Ismerd meg a szolgáltatásmenedzsment négy dimenzióját ezen a kurzuson, ahol az ITIL®4 alapelvein keresztül felfedezheted a szervezetek, technológiák, partnerek és folyamatok szerepét a hatékony szolgáltatásmenedzsmentben.
- A megújult 4P az ITIL®4 által bemutatott 4 dimenzióban
- Szervezetek és emberek
- Információ és technológia
- Partnerek és szállítók
- Értékáramok és folyamatok
- A PESTLE modell, mint külső tényező
- A szolgáltatási értékrendszer bemutatása
- A szolgáltatási értékrendszer elemei
- A szolgáltatási értéklánc bemutatása
Az oktatóról
Péter ITIL Master minősítésű szakértő és üzleti szimulációs partner (Apollo 13TM, MarsLander®, The Phoenix Project, Fly4You SAFe®, IT4IT). Tanfolyamait az élvezetes előadásmód, a rengeteg gyakorlati példa és esettanulmányok, valamint módszertani szimulációk színesítik. Gyerekként nagyon érdekelték a játékprogramok. Iskola után gyakran jártak játékterembe. A kedvenc játéka ebből az időszakból a SEGA – Super Locomotive (1982), amivel még ma is játszik egy emulátor segítségével. Ez a szeretet a mai napig sem változott, sőt, folyamatos és egyre inkább növekedett. A mesterséges intelligencia mind a játékfejlesztésben, mind pedig az IT folyamatok támogatásában is szerepet kap, így nem véletlen, hogy ezen területeken Péter lelkesen foglalkozik az AI lehetőségeinek kutatásával és felhasználásával.