Mit fogok tudni, ha elvégzem a tananyagot?
-
Használni tudod az alapvető hirdetéstípusokat és nem okoz majd problémát értelmezni a hirdetések statisztikáit
-
A kampányok megtérülését is könnyen ki fogod tudni számolni
Témakörök
-
1
-
1. Dinamikus kampány létrehozása
BETEKINTÉS -
2. Smart kampány létrehozása
-
3. Display kampány létrehozása I.
-
4. Display kampány létrehozása II.
-
5. Discovery kampány létrehozása
-
6. Milyen alap mutatókat nézzünk a Google Adsben
-
7. Hol látjuk Analyticsben a hirdetések adatait
-
8. Rossz a kampány hatékonysága
-
9. ROI és ROAS számítás
-
ROI és ROAS számítás - letölthető excel!
-
10. Első kampány optimalizálási lépések
-
Handout
-
-
2
-
Tudásellenőrző teszt
-
Értékelések
Oktató
-
Redl Zsófia
Digitális marketing szakértő
Zsófi a Budapesti Corvinus Egyetem elvégzése után különböző Média, Social Media és Google Ads ügynökségeknél dolgozott, ahol nagyszerű mentorok mellett tanult bele a szakmába, és szerzett új kapcsolatokat. Utóbbiak közé tartozik férje, Péter megismerése is, akivel 2015 januárjában megalapították saját ügynökségüket, Doppio Creative néven. Dinamikusan növekvő cégét immáron több, mint 6 éve vezeti sikerrel. Szabad idejében lelkesen utazik, és gyűjti a pecséteket a hazai Kéktúra útvonalán.