Mit fogok tudni, ha elvégzem a tananyagot?

  • Használni tudod az alapvető hirdetéstípusokat és nem okoz majd problémát értelmezni a hirdetések statisztikáit

  • A kampányok megtérülését is könnyen ki fogod tudni számolni

Témakörök

  1. 1
    • 1. Dinamikus kampány létrehozása

      BETEKINTÉS
    • 2. Smart kampány létrehozása

    • 3. Display kampány létrehozása I.

    • 4. Display kampány létrehozása II.

    • 5. Discovery kampány létrehozása

    • 6. Milyen alap mutatókat nézzünk a Google Adsben

    • 7. Hol látjuk Analyticsben a hirdetések adatait

    • 8. Rossz a kampány hatékonysága

    • 9. ROI és ROAS számítás

    • ROI és ROAS számítás - letölthető excel!

    • 10. Első kampány optimalizálási lépések

    • Handout

  2. 2
    • Tudásellenőrző teszt

Értékelések

Oktató

  • Zsófia Redl

    Redl Zsófia

    Digitális marketing szakértő

    Zsófi a Budapesti Corvinus Egyetem elvégzése után különböző Média, Social Media és Google Ads ügynökségeknél dolgozott, ahol nagyszerű mentorok mellett tanult bele a szakmába, és szerzett új kapcsolatokat. Utóbbiak közé tartozik férje, Péter megismerése is, akivel 2015 januárjában megalapították saját ügynökségüket, Doppio Creative néven. Dinamikusan növekvő cégét immáron több, mint 6 éve vezeti sikerrel. Szabad idejében lelkesen utazik, és gyűjti a pecséteket a hazai Kéktúra útvonalán.