C++ Dungeon Crawler 6. rész - Multiplayer part II.
10.499
Ft/hó*

*egy összegben fizetendő 125.988 Ft/év

Tovább a vásárlásra
10.499
Ft/hó*

Szerezd meg ezt és több száz másik tananyagot, NETAcademia Standard előfizetéssel!

Tovább a vásárlásra

*egy összegben fizetendő 125.988 Ft/év

  • 30 napos pénzvisszafizetési garancia
  • Korlátlan elérés, akárhonnan, akármikor
  • Tanulj első kézből a területükön elismert szakemberektől

C++ Dungeon Crawler 6. rész - Multiplayer part II.

Befejező lépés a szerver és kliens közötti kommunikáció kialakítása, a játékállapotok megfelelő szinkronizációja.
A modul végére az egyjátékos és az egyszerű többjátékos módunkat működésre bírjuk, és számba vesszük a továbbfejlesztési lehetőségeket.

0
(0)
3 óra
Közepes

  • Többjátékos mód bevezetés
  • Új játékállapotok felvétele
  • Kapcsolódási állapotok implementációja
  • Kapcsolódási állapotok implementációja folytatás
  • Kapcsolódási állapotok kirajzolása
  • Szerver adatainak kiírása
  • Több játékosra való felkészítés
  • Több játékos kezeléssel kapcsolatos refactor
  • Távoli játékos bevitelkezelése
  • Több játékos kezeléssel kapcsolatos refactor folyt
  • Játékmotor játék állapot kezelés
  • Egyjátékos mód refactor
  • Mozgási motor változtatások többjátékos kapcsán
  • Játékmotor refactor
  • Egyjátékos mód újraüzemelése
  • Adatok küldése többjátékos módban
  • Játék állapot csomag
  • Entitások állapotának küldése
  • Entitások állapotának küldése folyt
  • Beviteli komponens hálózati küldése
  • Beviteli komponens hálózati küldése folyt
  • Játékállapot csomag hálózati küldése
  • Játékállapot csomag adattal való feltöltése
  • Beviteli komponens küldése a hálózaton
  • Játékállapot küldés véglegesítése
  • Játékállapot csomag kliens oldali kezelése
  • Kliens állapotának frissítése
  • Játékentitások állapotának frissítése
  • Játékentitások állapotának frissítése folyt
  • Különböző bevitelek kezelése
  • Különböző bevitelek kezelése folyt
  • Bevitel konfiguráció
  • Játékos bevitelével kapcsolatos hibajavítás
  • Új beviteli mód bekötése
  • Szerver és kliens beviteli konfigurációja
  • Kliens bevitel küldése
  • Kliens bevitel csomag
  • Kliens bevitel adatok feltöltése
  • Kliens bevitel csomag kezelése a szerveren
  • Játék vége állapot küldése
  • Játék vége állapot kezelése
  • Szoba váltással kapcsolatos refactor
  • Szoba váltással kapcsolatos pozíció frissítés
  • Szoba váltással kapcsolatos hiba javítás
  • Kód tisztítás
  • Végszó és fejlesztési lehetőségek
  • Forráskód

Az oktatóról

Nádai Levente
Szoftverfejlesztő, oktató

Az állandó munkahely mellett mindig volt valamilyen vállalkozásom, saját cégem. Az itt végzett feladatok kapcsán ismerkedtem meg először a Python nyelvvel, majd kerültem közelebb az IoT világhoz. Több teljesített megrendelés, verseny és hobby projekt közben szedtem magamra Raspberry PI programozásával kapcsolatos tudást. Manapság full-stack fejlesztőként- és technológiai vezetőként Javascript/React frontend, Python web backend, C++ core stacken dolgozom saját vállalkozásban, emellett C++ és Python nyelveket oktatok kezdőtől a haladó szintig.