Témakörök

  1. 1
    • Többjátékos mód bevezetés

    • Új játékállapotok felvétele

    • Kapcsolódási állapotok implementációja

    • Kapcsolódási állapotok implementációja folytatás

    • Kapcsolódási állapotok kirajzolása

    • Szerver adatainak kiírása

    • Több játékosra való felkészítés

    • Több játékos kezeléssel kapcsolatos refactor

    • Távoli játékos bevitelkezelése

    • Több játékos kezeléssel kapcsolatos refactor folyt

    • Játékmotor játék állapot kezelés

    • Egyjátékos mód refactor

    • Mozgási motor változtatások többjátékos kapcsán

    • Játékmotor refactor

    • Egyjátékos mód újraüzemelése

    • Adatok küldése többjátékos módban

    • Játék állapot csomag

    • Entitások állapotának küldése

    • Entitások állapotának küldése folyt

    • Beviteli komponens hálózati küldése

    • Beviteli komponens hálózati küldése folyt

    • Játékállapot csomag hálózati küldése

    • Játékállapot csomag adattal való feltöltése

    • Beviteli komponens küldése a hálózaton

    • Játékállapot küldés véglegesítése

    • Játékállapot csomag kliens oldali kezelése

    • Kliens állapotának frissítése

    • Játékentitások állapotának frissítése

    • Játékentitások állapotának frissítése folyt

    • Különböző bevitelek kezelése

    • Különböző bevitelek kezelése folyt

    • Bevitel konfiguráció

    • Játékos bevitelével kapcsolatos hibajavítás

    • Új beviteli mód bekötése

    • Szerver és kliens beviteli konfigurációja

    • Kliens bevitel küldése

    • Kliens bevitel csomag

    • Kliens bevitel adatok feltöltése

    • Kliens bevitel csomag kezelése a szerveren

    • Játék vége állapot küldése

    • Játék vége állapot kezelése

    • Szoba váltással kapcsolatos refactor

    • Szoba váltással kapcsolatos pozíció frissítés

    • Szoba váltással kapcsolatos hiba javítás

    • Kód tisztítás

    • Végszó és fejlesztési lehetőségek

    • Forráskód

Értékelések

Oktató

  • Levente Nádai

    Nádai Levente

    Szoftverfejlesztő, oktató

    Az állandó munkahely mellett mindig volt valamilyen vállalkozásom, saját cégem. Az itt végzett feladatok kapcsán ismerkedtem meg először a Python nyelvvel, majd kerültem közelebb az IoT világhoz. Több teljesített megrendelés, verseny és hobby projekt közben szedtem magamra Raspberry PI programozásával kapcsolatos tudást. Manapság full-stack fejlesztőként- és technológiai vezetőként Javascript/React frontend, Python web backend, C++ core stacken dolgozom saját vállalkozásban, emellett C++ és Python nyelveket oktatok kezdőtől a haladó szintig.