Témakörök
-
1
-
Ütközés érzékelés
-
Játékos ütközése
-
Játék objektumok ütközése
-
Játék végének kezelése ütközéskor
-
Játékentitások létrehozása
-
Bevitel és mozgás különválasztása
-
Harcrendszer
-
Harc komponens
-
Közelharci támadás
-
Közelharci támadás elszenvedése
-
Harc komponens integrálása
-
Játékos harci esemény kezelése
-
Harcmotor 1 - Előkészítés
-
Harcmotor 2 - Játékos kezelése
-
Harcmotor 3 - Közelharci támadás kezelése
-
Harcmotor 4 - Közelharci támadás kezelése 2
-
Harcmotor 5 - Sebzés számolása
-
Harcmotor integrációja
-
Támadás kirajzolása
-
Harc komponens játékoshoz adása
-
Harc komponens egyéb objektumokhoz adása
-
Legyőzött entitások kitakarítása
-
Entitások törlése index alapján
-
Játék motor új fázis: cleanup
-
Mozgató motor kiegészítése
-
Roguelike szabályos font használata
-
Forráskód
-
Értékelések
Oktató
-
Nádai Levente
Szoftverfejlesztő, oktató
Az állandó munkahely mellett mindig volt valamilyen vállalkozásom, saját cégem. Az itt végzett feladatok kapcsán ismerkedtem meg először a Python nyelvvel, majd kerültem közelebb az IoT világhoz. Több teljesített megrendelés, verseny és hobby projekt közben szedtem magamra Raspberry PI programozásával kapcsolatos tudást. Manapság full-stack fejlesztőként- és technológiai vezetőként Javascript/React frontend, Python web backend, C++ core stacken dolgozom saját vállalkozásban, emellett C++ és Python nyelveket oktatok kezdőtől a haladó szintig.