Témakörök

  1. 1
    • Ütközés érzékelés

    • Játékos ütközése

    • Játék objektumok ütközése

    • Játék végének kezelése ütközéskor

    • Játékentitások létrehozása

    • Bevitel és mozgás különválasztása

    • Harcrendszer

    • Harc komponens

    • Közelharci támadás

    • Közelharci támadás elszenvedése

    • Harc komponens integrálása

    • Játékos harci esemény kezelése

    • Harcmotor 1 - Előkészítés

    • Harcmotor 2 - Játékos kezelése

    • Harcmotor 3 - Közelharci támadás kezelése

    • Harcmotor 4 - Közelharci támadás kezelése 2

    • Harcmotor 5 - Sebzés számolása

    • Harcmotor integrációja

    • Támadás kirajzolása

    • Harc komponens játékoshoz adása

    • Harc komponens egyéb objektumokhoz adása

    • Legyőzött entitások kitakarítása

    • Entitások törlése index alapján

    • Játék motor új fázis: cleanup

    • Mozgató motor kiegészítése

    • Roguelike szabályos font használata

    • Forráskód

Értékelések

Oktató

  • Levente Nádai

    Nádai Levente

    Szoftverfejlesztő, oktató

    Az állandó munkahely mellett mindig volt valamilyen vállalkozásom, saját cégem. Az itt végzett feladatok kapcsán ismerkedtem meg először a Python nyelvvel, majd kerültem közelebb az IoT világhoz. Több teljesített megrendelés, verseny és hobby projekt közben szedtem magamra Raspberry PI programozásával kapcsolatos tudást. Manapság full-stack fejlesztőként- és technológiai vezetőként Javascript/React frontend, Python web backend, C++ core stacken dolgozom saját vállalkozásban, emellett C++ és Python nyelveket oktatok kezdőtől a haladó szintig.