C++ Dungeon Crawler 4. rész - Ütközés érzékelés és harcrendszer
10.499
Ft/hó*

*egy összegben fizetendő 125.988 Ft/év

Tovább a vásárlásra
10.499
Ft/hó*

Szerezd meg ezt és több száz másik tananyagot, NETAcademia Standard előfizetéssel!

Tovább a vásárlásra

*egy összegben fizetendő 125.988 Ft/év

  • 30 napos pénzvisszafizetési garancia
  • Korlátlan elérés, akárhonnan, akármikor
  • Tanulj első kézből a területükön elismert szakemberektől

C++ Dungeon Crawler 4. rész - Ütközés érzékelés és harcrendszer

Először az ütközés detekciót vesszük át az entitások között, a játékos és ellenfelek kölcsönhatásait a pályán. Majd jön harcrendszer: a játékos felruházása egy egyszerű közelharci fegyverrel és az ezzel kapcsolatos grafikai és játéklogikai feladatok.

0
(0)
2 óra
Közepes

  • Ütközés érzékelés
  • Játékos ütközése
  • Játék objektumok ütközése
  • Játék végének kezelése ütközéskor
  • Játékentitások létrehozása
  • Bevitel és mozgás különválasztása
  • Harcrendszer
  • Harc komponens
  • Közelharci támadás
  • Közelharci támadás elszenvedése
  • Harc komponens integrálása
  • Játékos harci esemény kezelése
  • Harcmotor 1 - Előkészítés
  • Harcmotor 2 - Játékos kezelése
  • Harcmotor 3 - Közelharci támadás kezelése
  • Harcmotor 4 - Közelharci támadás kezelése 2
  • Harcmotor 5 - Sebzés számolása
  • Harcmotor integrációja
  • Támadás kirajzolása
  • Harc komponens játékoshoz adása
  • Harc komponens egyéb objektumokhoz adása
  • Legyőzött entitások kitakarítása
  • Entitások törlése index alapján
  • Játék motor új fázis: cleanup
  • Mozgató motor kiegészítése
  • Roguelike szabályos font használata
  • Forráskód

Az oktatóról

Nádai Levente
Szoftverfejlesztő, oktató

Az állandó munkahely mellett mindig volt valamilyen vállalkozásom, saját cégem. Az itt végzett feladatok kapcsán ismerkedtem meg először a Python nyelvvel, majd kerültem közelebb az IoT világhoz. Több teljesített megrendelés, verseny és hobby projekt közben szedtem magamra Raspberry PI programozásával kapcsolatos tudást. Manapság full-stack fejlesztőként- és technológiai vezetőként Javascript/React frontend, Python web backend, C++ core stacken dolgozom saját vállalkozásban, emellett C++ és Python nyelveket oktatok kezdőtől a haladó szintig.