65.900
Ft/hó*

*egy összegben fizetendő 790.800 Ft/év

Tovább a vásárlásra
65.900
Ft/hó*

Szerezd meg ezt és több száz másik tananyagot, NETAcademia Prémium előfizetéssel!

Tovább a vásárlásra

*egy összegben fizetendő 790.800 Ft/év

  • 30 napos pénzvisszafizetési garancia
  • Korlátlan elérés, akárhonnan, akármikor
  • Tanulj első kézből a területükön elismert szakemberektől

Bevezetés a digitális marketingbe (T360)

A tananyag betekintést ad a vállalati kommunikációba. Azok helyzetelemzésével, piackutatással, kommunikációs stratégia kialakításával foglalkozik. Bemutatja az online kommunikációs csatornákat, a hírlevélkampányoktól kezdve a közösségi platformokig.

5.0
(1)
<0,5 óra
Kezdő

  • A hatékony vállalati kommunikáció folyamata
  • Helyzetelemzés, cégünk az online térben
  • Online piackutatás, célcsoport meghatározás
  • Versenytársak online jelenlétének elemzése
  • Kommunikációs stratégia kidolgozása
  • Vállalati (kommunikációs) célok meghatározása, KPI-ok
  • Kommunikációs felületek kiválasztása
  • Éves marketing büdzsé tervezés
  • Marketingkommunikációra felkészülni!
  • A céges weboldalról
  • Rendszeres blogolás / vlogolás
  • Kommunikáció a Facebookon
  • Közösségépítés az Instagramon
  • Szakértői márkaépítés LinkedInen
  • Pinterest
  • YouTube
  • Hírlevélkampányok
  • Online hírdetési rendszerek
  • Google Ads hirdetések
  • Facebook-hirdetések
  • Marketingaktivitás a mindennapokban
  • Adminisztráció, analitika, mérhetőség
  • Marketingtevékenységek házon belül és kívül
  • Marketing és PR határterületei

Vélemények

5.0
Vakonlátó Balogh

Ez aztán komplex tanfolyam

Amikor egy új munkatárs kerül egy céghez minden útmutatást megkap, hogyha kommunikációért felel vagy marketinges; nem kell azon rágódni és izgulni, hogy esetleg figyelmen kívül hagyott-e valami fontos területet, mert a tanfolyam mindenre kitér. Ez a képzés abban is igen nagy segítség, ha valaki saját céget alapít, mivel megtudhatja, hogy az online jelenléthez mik és hogyan, s miként szükséges megtennije.

Az oktatóról

Redl Zsófia
Digitális marketing szakértő

Zsófi a Budapesti Corvinus Egyetem elvégzése után különböző Média, Social Media és Google Ads ügynökségeknél dolgozott, ahol nagyszerű mentorok mellett tanult bele a szakmába, és szerzett új kapcsolatokat. Utóbbiak közé tartozik férje, Péter megismerése is, akivel 2015 januárjában megalapították saját ügynökségüket, Doppio Creative néven. Dinamikusan növekvő cégét immáron több, mint 6 éve vezeti sikerrel. Szabad idejében lelkesen utazik, és gyűjti a pecséteket a hazai Kéktúra útvonalán.